Japan 2019: 行くぞ!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

savieralover
Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 15:14

Ik ben in mei 2 weken in japan geweest en heb nu heimwee naar japan. dus ga in oktober nog maar een weekje naar tokyo om de duur naar een langere vakantie in japan iets dragelijker te maken :') Deze vrije week had ik toevallig al staan dus dat er maar van gemaakt _O-

Some days just pass by and some days are unforgettable. We can’t choose the reason why but we can choose what to do from the day after. So with that hope, with that determination. Let’s make tomorrow a brighter and better day


savieralover
Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Japan 2019: 行くぞ!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 14:15

ik ben paar weken geleden week geweest in tokyo (iets met ik moet nog een keer naar japan dit jaar en verder geen vakantie dagen meer hebben) en ik was p/p 560 euro kwijt voor een vliegticket retour en voor hotel voor 7 dagen ongeveer 350 voor 2 personen. Reizen met metro vind ik sowieso daar erg goed te doen en viel me qua kosten ook erg mee dus het ligt er een beetje aan wat je precies van plan bent maar 6K pp is wel heel erg veel geld :+

Some days just pass by and some days are unforgettable. We can’t choose the reason why but we can choose what to do from the day after. So with that hope, with that determination. Let’s make tomorrow a brighter and better day

savieralover
Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Japan 2019: 行くぞ!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:44

Wat ik in Tokyo erg belangrijk vind is dat ik dicht bij een metro station zit vanaf daar maakt het me niet zoveel meer uit aangezien het trein/metro verkeer daar zo goed is dat je altijd wel weer thuis komt _O-

Some days just pass by and some days are unforgettable. We can’t choose the reason why but we can choose what to do from the day after. So with that hope, with that determination. Let’s make tomorrow a brighter and better day


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 149 bezoekers