Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Prince
Berichten: 2450
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:24

Wij gaan in oktober naar Curaçao en aansluitend naar Aruba bij familie op bezoek. In totaal kleine 3 weken vakantie. Ben me nu aan het oriënteren op de vliegreis.

Ben dus wel benieuwd met welke vlieg maatschappij jullie gevlogen hebben en de ervaringen mbt beenruimte enzo. Zoals ik het nu zie komt tui echt veel duurder uit dan de KLM. Zeker als ik extra beenruimte wil boeken.

<3 /3 Zazou /3 <3



Prince
Berichten: 2450
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 06:36

elnienjo schreef:
KLM tickets zijn in februari voor 527 euro te boeken rechtstreeks op de KLM site met alleen handbagage (12 kilo) en voor 80 euro meer mag je een koffer van 23 kilo inchecken.


Heb gisteren geboekt bij de KLM, maar de bijkomende kosten vielen me wel wat tegen. Bijna 50% van de ticketkosten zelf.

Tickets zelf 516 per ticket (heen naar Aruba, terug vanaf curaçao), prima bedrag ;), vervolgens komt er nog 230 per ticket bij voor ruimbagage en stoelkeuze. En dan nemen we samen 1 koffer ruimbagage mee :'). Heb op de terugvlucht wel economy comfort genomen (dat is al 140 pp).

<3 /3 Zazou /3 <3

Prince
Berichten: 2450
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 17:11

Happy_Joy schreef:
Wat zijn echt fijne huisjes/appartementen oid om te huren, dus geen hotel?


Kas di Ala in Julianadorp :j

<3 /3 Zazou /3 <3

Prince
Berichten: 2450
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 11:12

1234 schreef:
Blue_flower schreef:
Dan heb je mazzel gehad, medepassagiers hadden hem niet en was een heel gezeur bij douane.


Voor dat ze hem niet op papier hadden meegenomen of dat ze het niet hadden ingediend/ingevuld?

Ik had wel online gedaan maar geen papieren versie hoeven laten zien.
In januari ook niet.


Wij zijn net terug van Curaçao en hebben het formulier online ingevuld, niet afgedrukt. Zowel bij aankomst als vertrek niets hoeven laten zien. Ook niet de digitale op mijn gsm.

<3 /3 Zazou /3 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Angie91, Celiien, GrapeshotBot, janneke_S, Miran, Plus_en_Min, purny, Unicorn79, Xhiske, YaraNls en 78 bezoekers