Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:19

Ik meld me :wave: Wij zouden eigenlijk naar Griekenland gaan, maar door al het negatieve nieuws hebben we toch omgeboekt naar Turkije. Wij gaan nu 23 Augustus naar Side :) Wij zijn nog nooit in Turkije geweest, dus we zijn echt leken op dat gebied. Iemand tips voor leuke bezienswaardigheden?


Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:32

Espoir_ schreef:
Ik zit er ook weer hihi! Net aangekomen. Zitten in Turquoide resort bij Side. Ik ben wel ongerust nu ik het berichtje van Poeltje lees eigenlijk :(. Er hangen overal Turkse vlaggen en die hangen ook aan auto's. Had ik nog nooit eerder gezien. Ik houd mijn ogen open en zal Letten op verdachte dingen. Brrrr

Hé, wat toevallig. Daar kom ik net vandaan! Super hotel :D Snap dat je ongerust bent door de berichten. Hopelijk heb je toch nog een onbezorgde vakantie.

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:51

Espoir_ schreef:
Aah serieus! Hoe lang ben je geweest? En heb jij niks gemerkt? Wat voor kamer hadden jullie? Ben super benieuwd, eerste indruk is goed alleen de kamer ruikt super muf :P.

Ben er 9 dagen geweest. Niks gemerkt inderdaad, ook niet in Side zelf. Wij hadden een familiekamer (dus met 2 aparte slaapkamers). G-complex als ik het goed heb. In ieder geval redelijk achteraf op het complex. Was heerlijk rustig ;) Kamers ruikten niet muf bij ons.

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:25

Espoir_ schreef:
Aaah vandaar!! Ik dacht vanwege demonstraties ofzo haha werd meteen ongerust.

Westhof, ik zit ook in een bijgebouw, ook rustig joh! De kamer ruikt alleen super muf, maar ik zie geen schimmel dus het zal wel goed zijn.

Ben jij ziek geweest? Ik las op Zoover dat er een boel gezinnen ziek zijn geweest. Is geplaatst op 5 september. Ivm een salmonellabacterie twee jaar geleden ben ik daar dus bang van! Hoorde ook iemand ziek zijn toen we langs een kamer liepen en iemand anders liep met een bordje met 2 stukjes wit brood naar zn kamer. Misschien ben ik wel te bang hoor!! Maar het zit me niet lekker.

Nee, wij hebben (gelukkig) nergens last van gehad. Ik vond de kwaliteit van het eten zelf erg goed. Heb wel gehoord van mensen die ziek waren, maar ja, misschien drinken zij wel kraanwater, of eten ze heel veel en vet terwijl ze dat niet gewend zijn. Als ik zag wat sommige mensen allemaal pakken, dan vind ik het ook niet zo gek dat ze ziek worden :+

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 20:19

Een vriendin en ik hebben net bij het reisbureau een optie genomen op een appartement in Marmaris voor 15 dagen, midden juni tot eind juni. We twijfelen nog tussen dit appartement en een ander appartement. Heb er in ieder geval nu al zin in :D

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 21:25

Ik ben heel benieuwd naar Marmaris. Ik ben er nog nooit geweest. Wel in Side en Bodrum. Side was ook erg leuk, daar hadden we ook echt een heel fijn hotel (Turquoise Resort & Spa).

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 07:42

Heerlijk, veel plezier :D

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 09:20

Jeetje, wat een hoop zeg :oo Hopelijk kunnen jullie gewoon mee.

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:49

Laten jullie je tegen hepatitis inenten voor jullie naar Turkije gaan? Ik heb er niet eens bij stilgestaan, maar mijn buurvrouw gaat elk jaar en die kwam er net ineens mee. Hepatitis B inenting heb ik i.v.m. werk al wel gehad, maar A (nog) niet.

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:19

Ik heb toch maar een afspraak gemaakt voor een hepatitis A en DTP inenting. Zag dat dat toch wel wordt aangeraden voor Turkije.

Nog 47 dagen voordat we naar Marmaris gaan, ontzettend veel zin in :D

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 16:50

Wij vliegen ook met Tui. Nog nooit problemen mee gehad. Ik hoop dat onze vliegtijden zo blijven, die zijn ideaal. Op de eerste dag 's morgens vroeg heen en op de laatste dag ergens eind van de middag terug. Vorig jaar hadden we 's avonds een hele late vlucht terug en dan zit je de hele dag toch maar een beetje te wachten, je bent met koffers aan het slepen (konden kamer niet bijboeken de laatste dag) en je komt midden in de nacht aan op Schiphol.

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:43

Wauw, dat is wel een hele mooie prijs, MightyJoe. Wij betalen voor 15 dagen ongeveer €550 incl. vlucht en transfer, excl. eten. Wij wilden geen all inclusive, vinden het leuker om telkens in een ander restaurantje te eten.

Geniet van je vakantie Drico!

Voor ons komt het ook dichtbij nu, nog 23 dagen :)

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 16:53

Nadir schreef:
Ik ben onze koffer inmiddels serieus aan het inpakken. De weersvooruitzichten zijn geweldig, rond de 30 graden. Aangezien het hier een stuk frisser is kan veel zomerkleding vast de koffer in. We hebben er zin in! :D

Heerlijk! Wij gaan over 6 dagen, dus het inpakken kan hier ook bijna beginnen :)

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 16:31

Klinkt goed Nadir! In welke plaats zit jij?

Ik kan ook echt niet meer wachten om te gaan :):)

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 10:00

Ik lig nu op het strand in Marmaris. Weer is heerlijk hier {:} Net ook naar een Turkse hammam geweest, ook een aanrader.

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:21

Wij gaan morgen een dagje met de boot naar Rhodos, zin in :D Verder bevalt Marmaris super. We betalen alles in Lira’s dus het kost echt bijna niks hier.

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:58

We hebben net tussen hele grote zeeschildpadden gezwommen :oo Was echt ontzettend gaaf. Ze zwommen echt heel rustig naast je en onder je door enzo.

Excursie naar Turtle Beach is dus niet nodig, strand in Marmaris voldoet ook prima :P


Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 17:46

Ik ben weer terug in Nederland. Mis Marmaris nu al :(

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 17:17

Ik ook, pff... De after holiday-dip is real hier. Overwegen echt om in september nog een keer te gaan :=

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 15:21

Ik ben helemáál niet jaloers hoor... |(

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:12

Ik heb vanaf 4 september vakantie, hoop dan nog twee weken Turkije mee te kunnen pakken. Dat Corendon nu weer naar Turkije gaat vliegen stemt me enigszins hoopvol :)

Westhof
Berichten: 2879
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 17:02

Auto is geen optie, dus er blijft weinig anders over. Als ik ga, wordt het wel met het vliegtuig.

Boeken (áls we dat al doen) doen we sowieso pas op zijn vroegst half augustus, dan is de situatie waarschijnlijk ook al weer beter in te schatten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, YandexBot en 10 bezoekers