[VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 18:23

Dat geldt alleen voor de upper antelope canyon ;) , voor de lower antelope canyon geldt juist dat je ‘s morgens vroeg er het beste kunt zijn.

Ik lees alleen iets over het eerste hotel, heb je verder niets vastgelegd ?

Vlieg je trouwens met Lufthansa in de A380? Ik ben zo benieuwd, ik vlieg daarmee naar Miami. Hoor hele goede berichten over dat toestel.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Vertrek naar Amerika, waarop nog letten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 21:45

Na 12 x USA weet ik wel hoe het werkt, jolliegirl. ;) Dat betekent dus dat jullie sowieso niet in de NP’s zitten en aardige stukken moeten rijden. Maar als je dat verder niet erg vindt ... kamers zijn er idd altijd, of minder gelegen of de hoofdprijs.

Bedenk wel dat de tarieven van ziektekosten echt heel anders liggen. Ik heb al bedragen gezien van mensen die voor een simpele opname 10.000 af konden tikken. En als dat in Nl. 1000,- is mag je dus 9000 zelf betalen. Ik zou voor een paar tientjes werelddekking kiezen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Vertrek naar Amerika, waarop nog letten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 06:34

Internationaal rijbewijs is écht niet nodig. Pure onzin, alleen als je rijbewijs in andere leestekens is heb je dat nodig.

Ik neem aan dat jullie een CC hebben. Die is wel onmisbaar in de USA.

Ik vind medicijnen juist super goedkoop daar. Ik kom altijd terug met een complete medicijnkast. Er is daar ook veel meer verkrijgbaar zonder recept.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Vertrek naar Amerika, waarop nog letten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:53

15 % fooi is echt wel het minimum, 18 of 21% is tegenwoordig veel gebruikelijker. Houd er ook rekening mee dat je dit bedrag neemt over het bedrag zonder tax. Er zijn ook apps voor.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 05:18

Veel plezier!

@spekkie, bij The View is het zicht nog veel beter ;)
Dit was vanuit onze hotelkamer.

[ img ]

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:57

Klopt idd, het was onze duurste overnachting. :j En helaas viel mijn plannetje ook nog in het water voor dat geld. Ik zag mezelf heerlijk op het balkon met een wijntje genieten van de Mittens en de sterrenhemel. Helaas was het uitzonderlijk koud en zo’n beetje rond het vriespunt, dan ga je niet voor je lol buiten zitten. :+

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: [VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 06:52

Ja hoor, mag je gewoon meenemen. Ik ga altijd met een compleet medicijnpakket weer terug.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: [VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 07:02

Joh, je moest eens weten wat ik allemaal meeneem. Dat is wel meer dan 150 pillen, ik zit zeker aan de 1000 in verschillende soorten en maten. Nog wat neusspray, zonnebrandmiddelen en ik ben een complete drogist.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: [VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 18:58

Beiden, ik verdeel het wel een beetje ;) Nooit een probleem mee gehad.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 21:20

Hebben jullie er geen 2 bij je?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Babsiej, claudtje, Fitii, germie, Lijsken en 70 bezoekers