Weekje vliegen naar de zon met dreumes van bijna 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

egnie
Berichten: 2368
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:22

Wij zijn 3 jaar terug naar Mallorca geweest. Wat een topvakantie was dat. We zaten in Sa Coma in een 2 kamer hotel. We hadden niet all in maar hebben uiteindelijk wel het ontbijt erbij genomen. Onze oudste twee waren toen 4 en 5 zo uit mijn hoofd. De vliegafstand is goed te doen en het eiland is net als Menorca gemaakt voor kinderen. De oudste is echt hollandse pot eten. We hadden een restaurant ontdekt die goed eten serveerde en toen die hoorde dat de oudste zo graag pasta at hebben ze speciaal voor hem een kinderpasta gemaakt. De stranden en zee zijn ideaal want je kunt 10 meter de zee in en dan staat het water nog maar tot net boven je knie. Het mooiste strand voor zo'n kleinte is in het noorden bij de plaats Alcudia. Is een opgespoten strand en het ligt in baai dus amper golven. Doordat het zo ondiep is, is de temperatuur ook erg aangenaam.

Egypte is ook mooi, maar zou niet mijn voorkeur hebben. De vliegtijd is iets van 5 uur. Om 5 uur lang een kleine op schoot te houden lijkt mij niet prettig.

Succes met kiezen en alvast heel veel plezier!

DIRK 13/12/2009 ABE 31/07/2011 SEP 07/10/2015


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carmen1987 en 155 bezoekers