Tenerife in februari, tips gevraagd!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Tenerife in februari, tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:48

Ik ga dit jaar voor 't eerst naar Tenerife en dan wel eind november. Hopelijk is het dan niet te heet maar wel zonnig.
Ik heb een B&B geboekt bij El Medano: Villa las Dunas. De eigenaar is een Brit en komt heel klantvriendelijk over in z'n mailtjes.


elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Tenerife in februari, tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:28

Wij willen het eiland gaan bekijken dus dagelijks met de auto er op uit de natuur en de bergen in. Hopelijk is het niet te druk met toeristen in die periode.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 07:50

tita schreef:
Ik zou niet gaan, en jezelf afvragen waarom je op vakantie wil gaan naar Tenerife.
Waar hecht jij waarde aan

Het zwembad en zee is te koud, ook is zwembad verwarmd het is er koud.
Iid 20 graden en ik vond het in maart behoorlijk doods eerder ben ik geweest eind juni toen was het gezellig.
Zon is afwisselend, feb is winter kan ook bewolkt hebben en dan is echt ander sfeer

Op het weer na waar we geen invloed op hebben ga ik er vanuit dat het er toch lichter/warmer/aangenamer is dan in NL eind november. Wij gaan vooral met de auto het eiland rondrijden en het zou juist heel mooi zijn als het niet te druk is. Zwemmen in zee ga ik sowieso niet doen, maar wellicht wel in het zwembad. Gewoon even een frisse duik na een dagje toeren, dus niet bedoeld om te gaan liggen bakken.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 19:55

DaraBariton schreef:
Hoe grappig is dat. :+ ga in november voor de...6e keer denk ik naar Santiago 4 ;)

Afgelopen jaar was het in november zelfs koud en regenachtig, van de 20 dagen waren er 3 echt mooi.

Oh jakkie bah! Ik hoop dat wij meer geluk hebben in november!

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Tenerife in februari, tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 14:26

Ik huur ook het liefst een automaat, dat rijdt een stuk relaxter in haarspeldbochten in de bergen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers