[VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iris82
Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 07:12

Wij hebben een mifi router gekocht en wanneer we op verre reizen gaan kunnen we gewoon een simkaart met tig gb kopen zodat we beiden onze eigen telefoon incl internet kunnen gebruiken. Bijzonder handig.

Werkt perfect. :)

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')



Iris82
Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 05:32

Als God in Frankrijk? Omg. Wij hebben nog nooit zo'n dure vakantie gehad als de roadtrip in Florida.

Alle entreeprijzen, belachelijk.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, mvdende, nuscaniels, petje86, Snorlex en 66 bezoekers