Lloret ervaringen :-).

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Def
Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 16:37

chantalboes schreef:
Wij zijn destijds (2012) naar Blanes geweest, ook veel leuke kroegen en cluvbs en prima vermaak voor een weekje. We hebben 1 avond Lloret gedaan (is echt een kwartier met de bus) maar vergeleken met Blanes was dat zó massaal en groot. Clubs daar waren leuk, maar op straat was het chaos, iedereen is kapot lam en er lagen mensen echt voor half dood op de stoep. Maar dat is mijn ervaring uit 1 avond.

Blanes vond ik erg leuk! Wij waren met een groep van 12 meiden en hebben flink gestapt (ik geloof iedere avond haha).
Overdag lekker bijslapen op strand of bij het zwembad en ook nog een dagje Barcelona meegepakt. Aanrader dus!


Heel lang geleden (12 jaar ongv) dit zelfde gedaan. Naar Blanes met vriendinnen en een nacht Lloret. Ik heb dezelfde ervaring. Blanes was erg leuk, maar Lloret vond ik vreselijk. Groot massaal, veel lamme mensen en half dood op de stoep...
Blanes hebben wij ons iedere avond goed vermaakt in de kroeg. ‘S ochtends je tent uit branden door de hitte, je verslepen naar het zwembad en daarna weer stappen :D

Custom made HaLflinger: Donya
Donya en Anouk: Z1 + 17


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Ann, FCSA, Knoek, LouLi en 78 bezoekers