[VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:41

Ik heb je routekaart net gezien en het lijkt erop dat jullie vanaf Death Valley via de Tioga Pass naar Yosemite gaan (of andersom). Gaat niet lukken, de Tioga Pass is voorlopig nog niet open, er is erg veel sneeuw gevallen.

Alternatief is onderlangs via Bakersfield. Of bovenlangs via de Sonora Pass, maar ook die is nog niet open. Voor actuele informatie kan je hier de wegnummers invoeren (Tioga is 120, Sonora 108). http://www.dot.ca.gov/cgi-bin/roads.cgi ... mit=Search

De Carson Pass zal wel open gehouden worden, maar dat is een flink eind om.

Webshop - digital art: MoTekent


MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: [VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 08:38

Ik denk dat je in Nevada sowieso niet echt op de beste plek bent voor rodeo's. In staten als Wyoming en Montana loop je er veel vaker tegenaan.

Webshop - digital art: MoTekent


MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: [VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 07:51

Zo triest dat alles waar we vroeger zo van genoten overspoeld wordt door toeristen, waarvan de Aziaten echt totaal de plank mis slaan. Stiekem ben ik blij dat we dit allemaal al jaren geleden gezien hebben. Mijn eerste keer in Yosemite was in 1983 Zelfs toen was dit al een druk park.

Amerika blijft diep in mijn hart, maar op dit moment hoef ik even niet. Maar jullie genieten volgens mij wel! Er is nog zoveel moois buiten de drukke plekken.

Webshop - digital art: MoTekent

MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: [VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 19:57


Webshop - digital art: MoTekent


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amado, aman2002, anne7, Earth, Fly_high, Furst, inge_romeo, kwii, lilopippa, Sterrendief, Tamara1991, Verara en 73 bezoekers