[VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 07:01

Ik zit momenteel ook op de route in de West kust. Gisteren aangekomen in San Diego. Vandaag State Fair gedaan. Erg leuk!
Overmorgen door naar LA. Ik boek altijd alles van tevoren. Voorpret is ook pret tenslotte. Zorg dat je Groupon hebt een zoek altijd naar de beste deals.

Esta is hier niet naar gekeken en ik niet naar dat formuliertje uit het vliegtuig. We hebben ook geen lange gesprekken gehad bij de douane.

Ik ga nu slapen, tis hier al laat.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.



Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 01:35

Wij zitten nu een uur van Vegas af en hebben net Death Valley gedaan. Zeer toepasselijke naam mag ik wel zeggen. Nog 3 dagen, dan gaan we weer naar huis. Ik ben de volgende road trip al aan het plannen.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 02:29

x_spekkie_x schreef:
Wij zitten nu ook in Yosemite :D en hebben vandaag de Mariposa Grove bezocht. Een tip: kies niet voor een van de twee makkelijkste routes, die zijn helemaal afgezet met hekjes. We zijn doorgelopen richting de Mariposa Grove trail en konden toen wel met sequoias knuffelen. Uiteindelijk hebben wij 9,5km gewandeld (maar met 5/6km kom je ook al bij de mooie bomen).

Morgen de Four Mile Trail van Glacier Point naar beneden (we hebben een busticket gekocht voor omhoog :D ).

Er schijnt in Reno nu een mega grote rodeo te zijn die 10 dagen duurt. We werden getipt maar zie op de website dat het van 20-29 juni is.


Je kunt met de auto ook bij mooie bomen komen hoor. Hoef je geen kilometers voor te maken. Dit even voor mensen die niet goed ter been zijn.

Wij hebben deze parken vooral na 4 uur gedaan. Alle Aziaten weg en heerlijke rust.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 02:32

Jolliegirl schreef:
Vanaf waar vliegen jullie naar huis?
Warm he DV! Wel bijzonder, ben je bij de zandduinen geweest?



Wij hebben nog 10 dagen om via SF naar LA te rijden, met in beide plekken nog minimaal 3 overnachtingen. :))



Las Vegas, woensdagavond.
Ik vond DV gevaarlijk warm. Leuk vanuit een auto met airco. Zand duinen waren leuk om eens te zien.

Nu dus in Las Vegas. Wat een hoop gekkigheid

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers