Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Schuur_
Berichten: 4831
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:17

Ik ben me aan het orienteren om op stel en sprong naar Curacao te gaan voor een vakantie! Maar ik ga dus alleen en zie door de bomen het bos niet meer,

Ik zou graag in juli gaan of begin augustus. Zou ik dan best wachten op een aanbieding? Had zelf in gedachten met 700 euro wel klaar te zijn voor logies en ontbijt + vlucht maar moest toch even slikken. Goede sites die ik kan checken? En raden jullie me aan om toch te wachten op een echte last minute en op de goede gok verlof nemen op het werk (geen problemen daar)?

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!



Schuur_
Berichten: 4831
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:37

Jammer, ik ga het dan in de gaten houden en misschien in het najaar moest ik niks tegen komen?

Heb je wel tips voor welke aanbieders ik kan kijken?

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Schuur_
Berichten: 4831
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:48

Bedankt voor de tips alvast. Budget is bijgesteld tot 900 euro ongeveer en ik ben al wat tegengekomen voor eind augustus.

Bonaire is ook een optie. De reden dat ik gfaag wil gaan is omdat ik op de emigratie beurs bonaire en curaƧao tegen was gekomen en graag eens een van de eolanden wil verkennen. Op dit moment heb ik een leven dat sneller dan mezelf gaat en het lijkt me heerlijk om een paar jaar in een tropisch klimaat te leven op een rustiger tempo. Minder verdienen en een andere levensstandaard ben ik me bewust van maar dat lijkt me dan juist heerlijk. Ev in een hotel, cremerie, bar... Werken en als ik klaar ben, ben ik klaar.

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Schuur_
Berichten: 4831
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:13

Daarom dat ik er ook graag naartoe wil :) Misschien loop ik daar en denk ik, bah echt niets voor mij. Het schrikt me ook wel af dat de lonen veel lager liggen maar het blijkbaar van levensonderhoud net zo duur is. Ik ben geen verpleegkundige en absoluut niet werkzaam in de bouw dus kom ik vaak bij generieke baantjes uit zoals barmedewerker, secretaresse (daar heb ik wel ervaring in) etc.

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cathalijne, Ashleytjuhh, cissy, danielle_x, Dido2316, Domi_94, Fenn, Furst, IASCrawler, Ineke2, Ipsiedipsie, mireilledons, mvdende, nien81, RenskeFrea, Sanne_zepp, Tatjanaa, Tazzey en 95 bezoekers