Ervaringen met husky safari Lapland?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 08:36

Wij hadden gepland om afgelopen februari naar Lapland te gaan, maar helaas gooide het werk van manlief roet in het eten en zijn we niet geweest. Wij zijn in 2013 met voigt travel naar Rovaniemi geweest, wij zaten op een bungalow park op een 20 minuten lopen van de stad. Hebben toen alle excursies gedaan die je maar kon doen :D inclusief het noorderlicht gezien op onze laatste nacht. Zoals hierboven ook wordt gezegd, geen garantie dat je het gaat zien. Dat ligt aan de zonnevlammen van de zon hoe sterker de vlammen die botsen met energie delen in de atmosfeer, hoe groter de kans dat je het gaat zien, mits het onbewolkt is én in de buurt, toen wij er waren, lag de activiteit boven Alaska en Canada, pas in de loop van de week schoof het op richting Scandinavië, en konden wij het dan ook zien.
Ik had voor dit jaar een reis uitgekozen met 2/3 dagen sledehonden omdat manlief de sledehonden ook geweldig vond maar geen 5/8 dagen dat wilde doen.

https://www.lapland.nl/actief/meerdaagse-tochten

Deze had ik gevonden.

Een collega van mij gaat met buro scanbrit volgend jaar, dat zag er ook niet verkeerd uit, zij gaat overigens juist om alle excursies te doen dus niet specifiek voor alleen de honden.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono


Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:17

Wij hebben destijds de noorderlicht excursie en een extra scooter tocht nog los geboekt, dat kon gewoon in de stad, daar had je een kantoor van de excursies zotten, zijn we naar toe gegaan en geboekt.

Mijn collega bijvoorbeeld, heeft bij buro scanbrit haar wensen en eisenlijst neer gegooid en die hebben aan de hand daarvan een programma in elkaar gedraaid, bij voigt kan dan volgens mij ook maar in hoeverre je dan duurder of goedkoper uit zal zijn, geen idee. Ik was al blij dat ik zelf dat allemaal niet hoef uit te pluizen. Doe dat op dit moment wel voor een reis naar Australië en Tasmanië, maar daar gaat best wel behoorlijk wat tijd inzitten, volgende keer laat ik dit weer mooi door een reisbureau doen 8-)

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, cinniz123, germie, Johnie, MeesMo, moonsparkle, scrabbel, Stybba, Toushie, Whizz, xSannee en 74 bezoekers