Ryanair en handbagage, hoe doen jullie het?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Celiien
Berichten: 13248
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Ryanair en handbagage, hoe doen jullie het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 15:22

Geloof me, dit is niet alleen ryan air. Alle maatschappijen gaan hier naartoe. Komt door t gestouw in de cabines om alle koffertjes maar erin te krijgen, en het gehuil als mensen hem alsnog in het ruim kwijt moeten als het niet past. Heb mensen soms echt heel boos zien worden :n

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


Celiien
Berichten: 13248
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 15:51

Ooo zeker dat ze die wel checken, tenminste bij ons toen wel. Op de cm af. Mensen moesten toch echt hun oversized tas of minder vol weten te krijgen, of inchecken := zodra ze t idee hebben dat hij iets te groot is doen ze dat.

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Celiien
Berichten: 13248
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 16:16

harriehoef schreef:
Lien2 schreef:
Je mag bij Ryan Air een tas van 40x20x25 meenemen aan boord. Dat is niet echt groot. Wil je een trolley meenemen aan boord, dan moet je betalen. Ryan Air doet regelmatig heel moeilijk over een paar centimeter meer.


Ik heb een tas die binnen de maten valt maar dit is zo der inhoud. Met inhoud wordt de tas natuurlijk gevulder en boller. Dan komt hij dus wel iets buiten de maten. Dan is dat zeker ook te groot of niet? Of mag dat wel zolang je “lege” tas maar binnen de afmetingen past?

Je zegt zelf dat hij vol buiten de maten is.

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Celiien
Berichten: 13248
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:44

Ik zeg maar niks over 2x 25kilo bagage voor mij+vriend.. hadden 49,8 bij de balie _O- voor 12 dagen _O-
(Maar er zijn een paar goede italiaanse wijnen mee gegaan :)) )

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Celiien
Berichten: 13248
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 21:47

Naja, we gingen reizen door italie.. dus kleding, makeup/toiletspullen, goede wandelschoenen (2 paar, zwemspullen.. en 6 flessen wijn _O- heenweg hadden we samen 40kilo, dus de wijn was +- 10kg _O-
Uiteindelijk ook echt alle kleding gebruikt, iets met warmte en stedentripjes waardoor je om 4u toch moe bent en ff wil uitrusten douchen en omkleden :))

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers