Goedkope last minute paardenvakantie, wie helpt mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mingming
Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Goedkope last minute paardenvakantie, wie helpt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 22:19

Hey bokkers,

Hier is vast iemand die me kan helpen :D Ik zoek voor deze zomer nog een last minute paardenvakantie, die ook te betalen is voor een student. Ik ben alleen (als iemand hier mee wil, stuur maar een pb :) ) en wil graag in het buitenland een trektocht/dagtochten maken. Trektocht had mijn voorkeur aangezien ik alleen ben, maar als het lange dagtochten zijn dan kan het ook! Of een soort trainingsweek, het maakt eigenlijk niet uit als het maar met paarden is.

Ik heb de hele periode van 1 juli tot en met mid augustus, maar dat is natuurlijk ook hoogseizoen. Ik ben 20 dus geen ponykampen graag :+

Qua ervaring heb ik vroeger veel gereden, maar de afgelopen ander half jaar niet zo veel. Ik heb altijd Engels gereden, keer Western is ook leuk. Maakt ook niet veel uit.

Weet iemand iets leuks? Het liefste binnen Europa, te bereiken zonder huurauto nodig te hebben en budget is max rond de 1000, maar dan het liefste met vervoer erbij. Kan er iets boven zitten, maar niet veel.

Uiteraard ben ik zelf ook aan het googlen, maar misschien is er een bokker ergens geweest dat echt een aanrader is.


mingming
Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Goedkope last minute paardenvakantie, wie helpt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 22:26

Nee hoeft niet warm te zijn :)

Ijsland staat op mijn lijstje, maar dat kan ik dit jaar echt even niet betalen helaas, de prijzen zijn gigantisch hoog daar. Lijkt me een prachtig land!

mingming
Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Goedkope last minute paardenvakantie, wie helpt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 22:58

Wauw die ziet er super uit! Ik ga ze gelijk mailen :D

mingming
Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Goedkope last minute paardenvakantie, wie helpt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 23:43

@Riianne, samen gaan? ;)

Ik ga ze allemaal even bekijken dankjulliewel! Die met de Andalusiƫrs ziet er gaaf uit. Op een dag wil ik ook een week klassieke dressuur training volgen ergens. Zoveel dromen :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LuCa88, Renss en 250 bezoekers