Waar naar toe op vakantie met hond in NL?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Waar naar toe op vakantie met hond in NL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-19 10:40

Hallo,

De zomer periode komt er weer aan en nu zou ik graag jullie tips + advies willen over een vakantie in Nederland! {:} Wij hebben een paar weken geleden een hondje overgenomen en die zouden wij graag meenemen. We zijn een stel van 25 en 22 jaar en zoeken iets waar we leuke wandelingen kunnen maken met de hond maar een stadje bezoeken zou ook leuk zijn! En natuurlijk een accommodatie waar je de hond mee mag nemen. Een hotel of groot vakantiepark zoals Centreparcs trekt ons ziet zo. Eerder een B&B waarbij we een tuin(tje) hebben. Maar ik ben vooral benieuwd naar welke omgeving jullie zouden aanraden.

Hopelijk hebben jullie goede ideeen! Waar in NL maakt niet zo heel veel uit. Wij komen uit regio Amsterdam. Ik zit nu te kijken naar Gelderland (Veluwe), Zuid Limburg en Noord-Brabant maar sta open voor alles! :D


Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Re: Waar naar toe op vakantie met hond in NL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-19 11:53

Bedankt voor alle reacties! Zaten paar leuke tips tussen maar veel van de voorgestelde b&b’s of huisjes zaten al vol. We hebben nu besloten om naar de veluwe te gaan en een leuk huisje geboekt waar de hond ook mee mag. Het ligt in Velp. Mochten jullie nog leuke plaatsjes of ideeen weten in de omgeving dan hoor ik het graag! :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, pillow, snuffie123 en 127 bezoekers