Huwelijksreis juni 2020

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Madelon
Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Huwelijksreis juni 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-19 09:40

Jeeej, ik ga trouwen! *\o/* ^&+
Daar hoort natuurlijk een huwelijksreis bij. We krijgen deze van mijn ouders maar om toch ergens heen te kunnen gaan wat vriendlief en ik graag willen hebben we afgesproken met mijn ouders dat wij verschillende opties aanleveren en zij uiteindelijk kiezen, zo blijft het toch een beetje een verassing :D

Nou, dan komt de voorbereiding. Ik heb al een autorondreis Sicilië en Andalusië klaar liggen maar we willen eigenlijk nog 2 andere reizen voorleggen aan mijn ouders.

Wat wij zoeken voor onze huwelijksreis in juni 2020:
- Een bestemming op maximaal 6 uur vliegen, dit omdat we maximaal 9 dagen weg kunnen.
- Een bestemming waar je goed zelf kunt rondreizen met de auto, ons idee is een soort roadtrip te maken.
- Wel een bestemming waar het wel een beetje lekker weer is.
- Een bestemming waar cultuur en natuur zich afwisselt.

Zelf kwam Polen nog in mij op en Noorwegen, al zal het weer hier wellicht wat minder zijn.

Ik ben benieuwd wat jullie nog voor ideeën hebben. :D



_Madelon
Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Re: Huwelijksreis juni 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-19 15:00

Azoren klinkt ook wel gaaf. Ervaringen met het eiland hopoen daar?

Het klinkt mij wel vrij nieuw, is mijn gevoel juist of is er ook wel historie te vinden?


_Madelon
Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-19 15:44

Selina schreef:
Wij gaan voor onze huwelijksreis een roadtripje van 8 dagen doen door Zweden/Fins-Lapland in juni. Ik kan je alleen nog niet vertellen wat het weer is in juni daar, want we gaan over 3 weken. We hebben een reis geboekt waar alles al geregeld is (vlucht/hotels/auto).

Heel veel plezier, ben benieuwd hoe het gaat bevallen :D en natuurlijk gefeliciteerd met je huwelijk alvast.

Fitzroy schreef:
Peloponnesos vanaf Athene. Kun je ook een mooie fly-drive maken met de combinaties die jij wilt.

Deze neem ik mee!

RianneH schreef:
Andalusië is prachtig! Maar ook Kroatië is erg mooi en ik hoor hele goede verhalen over Slovenië. Toscane vond ik ook erg gaaf.
Hoop opties, wil je warm of liever wat koeler?

Grappig dat je Slovenië en Toscane noemt, deze zomer wilden wij eigenlijk Slovenië en Toscane gaan combineren maar door de bruiloft stellen we dat even uit. (Was beste een prijzige vakantie geworden) Dit wordt dus een reisje die we als gezin gaan maken! :D
Wat we zoeken is een bestemming waar het eigenlijk wel lekker weer is maar niet te warm zodat je nog wel veel kan ondernemen, denk aan maximaal 30 graden.

Nessie schreef:
Marokko is ook een mooi land met afwisseling. Stranden, het Atlas gebergte, woestijn en steden.

Jaaa <3 Marokko stond heel heel heel hoog op ons lijstje maar ik keek van de week de temperatuur die het daar nu is en dat was over de 40 graden, aangezien we echt veel willen doen/zien valt dat voor ons dus af.


Kroatië/Canarische eilanden ben ik al geweest en Malta/Madeira is mijn vriend al geweest, zeker bestemmingen waar we nog eens heen willen maar voor onze huwelijksreis willen we iets wat wij beide nog niet hebben gezien.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, ChanelR, ellen05, Evilou, Femke_Tweety, History_, Jacquelinee_, pamts1, xxmichellexx, Yontheke en 70 bezoekers