Hoelang was je langste reis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Hoelang was je langste reis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 13:17

Mijn langste vlucht was 11/12 uur, naar Kaapstad. Achteraf heb ik spijt dat ik niet voor een vlucht met een overstap heb gekozen. Ik ben 1.88 en niet bepaald de slankste den in het bos, en dat maakt vliegen gewoon echt ontzettend oncomfortabel voor mij. Ik kan niet lekker zitten, ik krijg ontzettende last van mijn rug en daardoor ga ik panikeren. Uiteindelijk ben ik het door gekomen met zo veel mogelijk films kijken, af en toe een rondje lopen om mijn benen te strekken etc. Op de terugweg heb ik toen een stoel met extra beenruimte bijgeboekt, want anders zou het echt niet gaan.


Anoniem

Re: Hoelang was je langste reis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 13:32

Voor mij voelt het vooral heel vervelend dat ik niet even mijn benen over elkaar kan slaan of in een andere houding kan gaan zitten. Ik wissel normaal gesproken heel vaak en ik kan echt ontzettend paniekerig worden als ik vastzit in een bepaalde positie en die niet kan verwisselen. Zit echt tussen mijn oren maar ik krijg daar veel stress van. Vandaar nu bij vluchten langer dan 3 uur altijd zitplaatsen met extra beenruimte.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Birgit__ en 166 bezoekers