Hoelang was je langste reis?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Hoelang was je langste reis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-19 10:23

Ik ben aan het kijken naar de vlieguren /reistijd naar Tasmania. Hoe wel ik sowieso ga, vraag ik me af hoe ik de reis ga uitzitten. Het is ongeveer 25 uur of langer en dan heb je twee keer een tussenstop van ongeveer 2 uur. Om geen dagen te verspillen wil ik liever niet een tussennacht in een hotel, ook omdat je dan misschien zoiets hebt van morgen moet ik alweer en met vliegtijden en vroeg uitchecken weet ik ook niet echt of het gunstig is.

Nu slaap ik eigenlijk nooit of slecht in het vliegtuig en denk ik om dan misschien wel een slaappil te nemen dan is er ook gelijk een tijd voorbij :') de langste reis tot nu toe was 22 uur naar hawaii, maar daar zat een tussenstop van 5 uur bij.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-19 11:17

Met vliegangst en dan toch zo'n lange reis.

Ik twijfel ook 2 uur voor een overstap klinkt niet erg lang, maar ja elk uur langer maakt je vlucht langer en ik denk dat koffers worden door gelabeld dus dat je vooral zelf naar een ander deel van een vliegveld moet zien te komen?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-19 12:11

We vliegen terug vanaf perth. Maar 2 uur overstap is dus eigenijk wel echt krap als ik het zo lees.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Babsiej, Evi84, Fling, Glenda, Jadero, JudithO, Majestic-12, Marleen_L, mvdende, Plus_en_Min, Rupser, turtlelito en 79 bezoekers