Jouw vakantieplannen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Electra63
Berichten: 17795
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Jouw vakantieplannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 22:54

In maart 4 dagen Valencia geweest.
Begin mei 8 dagen Rhodos geweest. Half juni 12 dagen Kos en 1 week Grevelingenmeer. Eind september 6 dagen Caruhella. En ik heb nog 2 bonnen voor weekend weg in Nederland. Dat wordt waarschijnlijk Groningen en ander weekend Nijmegen.


Electra63
Berichten: 17795
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 15:49

Blussem schreef:
_suus19_ schreef:
Wow ik ben echt verbaasd hoeveel sommigen op vakantie gaan!
Dacht dat alle mensen met paarden niet zoveel tijd en geld over hielden :+ maar daar vergis ik me blijkbaar in.

Wij houden het meestal bij een weekje auto vakantie niet al te ver weg. En nog een paar dagen in een huisje of hotel.
Dit jaar beetje luxer.
Begin september weekje Middellandse zee cruise. Eind september weekje Athene.

Vergeet niet dat er ook genoeg mensen op bokt zitten die helemaal geen paarden hebben. En wie weet dikken het sommige het ook wat aan om indruk te maken.
Wanneer 2 weken vrij bent, 2 weken werken en dan weer 2 weken vrij is voor sommige ook 2 maanden op vakantie.
Of wanneer voor werk in buitenland ben dan zie ik dat zelf ook als een soort vakantie.


Paard staat volpension en mijn (volwassen) dochter rijdt hem.
Daarbij hebben wij ons huis vrij, zijn de kinderen het huis uit en werken wij allebei. :D
Dus ik hoef niets aan te diķken. ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esplen, Jade91, JPitty, Larissa123, moonsparkle, Muronia, Schuur_, Tazzey, unofficial79, Varekaj, Varenka, veerledec, xxxmh, YaraNls en 73 bezoekers