Jouw vakantieplannen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

purny
Berichten: 27394
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Jouw vakantieplannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 19:52

In september naar New York. Verder geen plannen maar telt een dagje weg met werk ook als uitje?

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt


purny
Berichten: 27394
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:11

Yipee schreef:
Wat een heerlijke plannen! Ik moet nog even wachten, ik ga in september 2 weken naar Zakynthos. Nog nooit geweest dus ben heel benieuwd. :) Verder maar eens plannen gaan maken voor misschien nog iets anders dan een zon vakantie. :)

Wat gaan veel vaak weg trouwens. Hoeveel vakantiedagen heeft iedereen. Als ik een weekje vrij wil nemen is dat al erg moeilijk. :')

Ik heb 6 weken vrij.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CharleyT, GrapeshotBot, Kmbrly, Myrthe1, ontherun, Sizzle, StonedRomy en 77 bezoekers