Enorme Mola Mola (sunfish) op de U455 in Italie (wrakduik)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kelly_ann
Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re: Enorme Mola Mola (sunfish) op de U455 in Italie (wrakduik)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:16

Prachtig! 100 meter diep, ik kan me er amper een voorstelling van maken... Vind 10 meter al spannend genoeg. Hoe lang ben je onderweg om zo diep te komen? En vanal welke diepte wordt het echt heel donker en heb je lampen nodig?

The search for wisdom is a great challenge; to act on wisdom is an even greater challenge.....



Kelly_ann
Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re: Enorme Mola Mola (sunfish) op de U455 in Italie (wrakduik)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:19

Ik heb trouwens even gegoogled op de naam van de duikboot. Dat geeft een goed beeld. Hij ligt echt helemaal met de neus omhoog.

The search for wisdom is a great challenge; to act on wisdom is an even greater challenge.....

Kelly_ann
Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re: Enorme Mola Mola (sunfish) op de U455 in Italie (wrakduik)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:09

Nog meer nieuwsgierigheid, als je zo veel en lang moet stoppen... Wat doe je dan intussen? Is er iets te zien, zwem je wat heen en weer? Of is het simpelweg wachten?

Ik heb echt weinig kaas gegeten van duiken haha.....

The search for wisdom is a great challenge; to act on wisdom is an even greater challenge.....

Kelly_ann
Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:51

Het waarom is decompressie KimD, je kan niet zomaar van de hoge druk in de diepte naar de lage druk boven water. Iets met gasbelletjes die zich gaan vormen in je bloed.

Ik wist alleen niet dat je steeds langer moet wachten naarmate je hoger komt. Dacht eerder andersom. En de vraag wat je doet al die tijd.

The search for wisdom is a great challenge; to act on wisdom is an even greater challenge.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: leenleen11, Poco, SemrushBot en 71 bezoekers