Route westkust Amerika

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Route westkust Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 11:37

In augustus gaan wij een rondreis maken door de westkust van Amerika.
We vliegen zowel heen als terug op LAX. We blijven 17 dagen in Amerika, de reisdagen niet meegerekend.
Wat we in ieder geval graag willen zien is:
- LA;
- San Francisco;
- Yosemite;
- Sequoia;
- Death Valley;
- Las Vegas;
- Zion;
- Grand Canyon;
- LA.

We willen ook deze route aanhouden. Zijn er nog dingen die missen? En is het een route die goed te doen is qua tijd?

Mochten er nog suggesties zijn, dan hoor ik het graag!



Anoniem

Re: Route westkust Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:23

Dank voor jullie reacties!

Wij rijden met een auto, en zijn van plan om hotels/motels aan te doen.
Er is nog niets geboekt, enkel de auto en de vliegtickets. Alles ligt dus nog open. Ik lees hier bijv Bryce Canyon als tip, maar dat ligt te ver weg vind ik. Net als Monument Valley overigens.

We wilden idd van LA naar SF rijden. Maar misschien doen we het wel omgekeerd, zoals in dit topic wel wordt aangeraden.
Er is niet een vast aantal dagen dat we echt ergens willen blijven. We willen alleen geen 'druk'. Het moet wel vakantie blijven. Bij voorkeur nog met een dagje strand op het laatst in LA.

Ik ben eerder al aan de westkust geweest en voor mij is Zion iig een must. Mijn partner is er nog niet geweest, dus ik denk dat de parken die in mijn OP staan, voor hem leuk zijn om te zien.
Bij verdere tips, hoor ik het graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:36

Antelope zou misschien nog een optie zijn na Zion.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:40

elnienjo schreef:
En Bryce vond ik indrukwekkender dan Zion, maar dat kan een kwestie van smaak zijn.


Ik heb het allebei gezien, en vond eigenlijk niets mooier dan Zion.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joy_Mennings, ManonGrr, mriek1990, pukkepaard, Witje2, YandexBot en 80 bezoekers