Route westkust Amerika

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tomorrow
Berichten: 956
Geregistreerd: 12-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 13:34

Bryce Canyon niet overslaan! Dat vond ik een van de mooiste parken die ik gezien heb!
In Zion is the Narrow trail echt een aanrader, bucketlist dingetje, vond dat de leukste hike die wij gedaan hebben! Oh en dat steakhouse in Springdale (Zion), de beste biefstuk die ik ooit gehad heb! <3

Las Vegas waren wij in totaal 2 dagen (3 nachten), dat was meer dan genoeg. 1 avond het oude gedeelte en 1 dag + avond het nieuwe gedeelte.
Grand Canyon vond ik niet zo, waren wij 1 nacht, uitzicht is mooi omdat het zo groot is maar de hike die wij hadden vond ik vooral heel zwaar, bloedheet en uitzicht na 3 mile lopen was nog steeds precies hetzelfde.

Gaan jullie met een camper of auto en hotels? Reisschema is indd aan te raden!
Wij waren vorig jaar augustus 22 dagen, van SF naar LA met een camper. Dat was prima te doen, als je niet meer nationale parken en steden neemt dan dat je nu hebt moet het met 17 dagen ook te doen zijn.
Enkel in Zion hadden wij een RV Campground vastgelegd, verder nergens en konden overal zonder problemen een plekje krijgen. Hotels is volgens mij wel een stuk lastiger.
Gaan jullie van LA gelijk naar SF rijden?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kysia, ontherun en 166 bezoekers