Must see Florida

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mies_dummy
Berichten: 712
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Must see Florida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-19 21:53

Beste leukste bokkers!

De ouders van mijn vriend gaan al jaren 2 keer per jaar naar Florida en mijn vriend ( en ik ook natuurlijk) willen volgens jaar april/mei ook 2 weken.

Nu is mijn vriend altijd met zijn ouders mee geweest en zij doen voornamelijk vissen etc.

Nu zijn wij tegen die tijd 25 en hebben dus andere wensen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Wat zijn voor onze leeftijd categorie nu echt must see?
Welke plek is leuk om te verblijven ? ( en veilig ik vind Amerika toch een soort eng? Misschien heel ongegrond zeker als ik de verhalen van zijn ouders hoor.)

Mijn eisen:
- mannetees spotten
- natuur zien
- etentjes


Dus ik hoop dat er bokkers zijn die mij een beetje opweg kunnen helpen.

Een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar...
wint met zijn karakter ...


mies_dummy
Berichten: 712
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: Must see Florida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-19 10:52

Super leuk al deze reacties!

Ik probeer op iedereen te antwoorden.

Waarom ik een onveilig idee heb... ik denk vanwege dat je vaak hoort ovet schietpartijen en beelden die je ziet van vervallen wijken( ookal hebben we die in NL en Europa ook)

Ja mannatee seizoen is dan al een beetje over maar als docent heb ik helaas niet de keus eerder te gaan of er meer dagen aan vast te plakken.


Ja ik had gezien op Instagram dat er een bedrijf is dat met doorzichtige kanoës tochten maakt door de crystal river dus dat staat hoog op mijn lijstje.

Verder als docent biologie/ dierverzorging ben ik gek van natuur dus Bush garden had ik ook gezien.

Mijn idee was om eerst 2 dagen in Tampa te blijven en dan aan de kust een plek uit te zoeken die goed is al uitval basis.

Mijn vriend had het over Clearwater beach maar sta nog voor van alles over.

We gaan niet met zijn ouders mee want die zijn echt van het niks anders doen dan soms naar de wallmart en hele dagen vissen en daar heeft vriend lief ook geen zin meer in...

Zal eens alles op een rijtje zetten!
Key weet spreekt mij ook wel aan!

Een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar...
wint met zijn karakter ...

mies_dummy
Berichten: 712
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-19 14:59

Auto Huren gaan wij sowieso doen! Maar dus meer een soort rond reizen dan een uitvals basis begrijp ik!
Ik ga straks rustig al jullie ideeën bekijken!

Snorkelen lijkt me heel tof maar ik ben vrij bang voor al het andere dat in het water zwemt behalve de mannatee :') dus dat word hem voor mij niet

Vind het wel super leuk dat er zoveel mensen die kant op zijn geweest ( en zich er dus ook heel veilig voelde haha)

Een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar...
wint met zijn karakter ...


mies_dummy
Berichten: 712
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-19 20:19

Oh wat leuk al deze reacties! Ben gelijk nog enthousiaster :D

Goed voor nu ( vriendlief mag ook misschien nog zeggen wat hij ervan vind :') )

Is mijn idee om te vliegen op Tampa en daar 2 dagen te blijven en ieder geval naar Bushgardens ( wauw wat een prijzen haha)

Dan richting clearwater beach / saint petersburg want weet dat vriend daar wel graag naar terug wilt.

Als we daar zijn een dag naar de Crystal river ( weet niet helemaal of dat haalbaar is maar zo heb ik het nu in mijn hoofd)

En dan afzakken richting Napels ik lees idd dat daar de stranden etc heel mooi zijn.


Wat vinden jullie?

Ik weet dat het pas om volgend jaar april gaat maar ik vind vakanties plannen 1 van de leukste dingen op de wereld hihi *\o/*

Een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar...
wint met zijn karakter ...

mies_dummy
Berichten: 712
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-19 22:03

:') Ik typ met mijn telefoon dus die wilt me denk ik graag naar Italië hebben hahah


Okee dus Crystal river overnachten!

Kijkend naar wat mijn werk als vakantie planning heeft wil ik 24 april heen vliegen en 11 mei terug.

We willen dan nu de kant van Naples etc pakken en dan later ( jaar daarop of iets ) de andere kant pakken of ook 4 weken als de portemonnee het toelaat.

Een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar...
wint met zijn karakter ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, chantal_bel, DotBot, Eliana, Fellow, Larissa123, lizy29, MyWishMax, naomi_mickey, ogidni, Sanet, Swift, Vecar en 64 bezoekers