Must see Florida

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37153
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 22:32

Cristal river, Napels met zijn pier (daar jagen veel dolfijnen dicht bij de kust tijdens zeebadderen dook er een letterlijk op 10 m op met vis), de kust bij Jupiters is heel erg mooi.(schildpadden, bizarre rotsen die bij vloed gave show weggeven) En als je de kans krijgt dan wel zo ver komt snorkelen of kayakken bij de keys <3 en een airboat tocht in de glades. Die van Coopertown is een aanrader. Laat je niet misleiden door de brakkige gebouwen. Waar voor je geld, zeker in die periode we hebben zoveel gators gezien <3 .de tour die erna komt (gelikt gebouw en groots aangekondigd) , laat gaan zonde van je geld commercieel uitgemolken en haastwerk.

Voor de techniek liefhebbers is Kennedy space center wel een aanrader

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man



karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37153
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:38

Ik blijf er blij van worden *\o/* ben fan, de eerste bald eagle was gaaf, dolfijnen en manatee blijven hoe vaak ook zo leuk. En op de keys de mega hagedissen en groter. Gewoon midden op de weg. :')

Bizarste wat we gezien hebben aan gator was een hele grote ondersteboven met de pootjes in de lucht langs de kant van de weg met een klutje gieren aan de lunch. :Y) wilder kun je het niet hebben denk ik.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37153
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Must see Florida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 19:05

Je moet de tijd nemen, wij hebben er een dag voor uitgetrokken. Halfweg gekayakt en key west is de rit wel waard. Kwa snorkelen kun je beter key largo hebben denk ik. Daar ook manatee gezien op de camping, gewoon bij het ontbijt op een bankje zittend genieten van een grazende manatee

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl, Jadero, Juut, Kimmie235, Sannek90, Sokje_6, Travel_me en 73 bezoekers