[FOTO] verslag 2 weken Kirgizië, incl trektocht te paard.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:05

Wat grappig, ik was eenzelfde tocht aan t maken rond Song Kul op die dagen. Persoonlijk zou ik de Kirgizische keuken alleen geen "kunst" noemen haha.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in t land; ik vond het heel gemakkelijk om zelf rond te reizen en dingen te organiseren. Heb zelf in totaal voor 500 euro drie weken gebackpackd.



Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:23

gaucho schreef:
Gracezellaa schreef:
Wat grappig, ik was eenzelfde tocht aan t maken rond Song Kul op die dagen. Persoonlijk zou ik de Kirgizische keuken alleen geen "kunst" noemen haha.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in t land; ik vond het heel gemakkelijk om zelf rond te reizen en dingen te organiseren. Heb zelf in totaal voor 500 euro drie weken gebackpackd.


Ik vond het achteraf ook een super makkelijk te bereizen land, zou een volgende keer dat prima zelf kunnen organiseren. Kirgizische keuken is vooral veel, en veel suiker :-)


Ben je al verslaafd aan de krokant chocolaatjes ( die met pinda in een paarse wikkel)?. Ik zou de keuken eerder beschrijven als met veel vlees, vet en koolhydraten. Ontbijten met een bord pastasoep, of noodles, aardappels en eieren.

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 21:48

Narya schreef:
Gracezellaa schreef:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in t land; ik vond het heel gemakkelijk om zelf rond te reizen en dingen te organiseren. Heb zelf in totaal voor 500 euro drie weken gebackpackd.


Kun je daar iets meer over vertellen, hoe je dat gedaan hebt? :D

Ik heb een week van te voren een ticket geboekt, heb wat artikelen gelezen, mn tas gepakt en ben gegaan. Heb een hiking trip geregeld via een cbt en een paardrijtrip via een hostel en verder alles zelf georganiseerd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Anouk94, love_mandy, maaikemuis, Marocje, Noor, RvS, Tango1979, Tink89 en 76 bezoekers