[VOLG] Rondreis USA, voorpret en reisverslagen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ElCamino
Berichten: 8915
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 14:31

Jolliegirl: je MOET echt naar Antelope Canyon ( en horse shoe bend daar vlakbij) !!!!!! ik heb dat gedaan en was het allermooiste van de hele reis. Verder is de Grand Canyon gaaf vanaf de Rim natuurlijk maar de Skywalk is écht cool!!! En Monument valley ook.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vegas is eten bij de Stratosphere echt leuk.... en als je durft de kermis attracties op het dak ( durfde ik niet) owww.... krijg meteen zin om er weer heen te gaan

Wij hadden geen eerste hotel, gewoon gaan rijden en een Best Western gezocht iedere nacht, ging prima.


ElCamino
Berichten: 8915
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Vertrek naar Amerika, waarop nog letten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 18:43

Antilope Canyon had ik niet gereserveerd. Ging prima.

We hadden wel 3 dagen Rodeo Salinas gereserveerd vanuit Nederland. Ik wilde daar perse 3 dagen heen. Was supergaaf. Een rodeo is cool om te bezoeken


ElCamino
Berichten: 8915
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Vertrek naar Amerika, waarop nog letten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:54

Ik had mijn laptop en camera in de handbagage mee en alles verliep vlekkeloos....
Kon lekker iedere avond in de hotels op de wifi gewoon alle foto's op de laptop zetten...

Wij hadden alleen voor de rodeo in Salinas een hotel vooraf geboekt.... de rest van de trip niet. maar zon grote rodeo zit alles vol in de omstreken en we gingen er 3 dagen heen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Cowgirl83, fohadie, Plonspony, sandra1312 en 70 bezoekers