Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:25

Jaaaa leuk topic! Ik ben gek op plannen!
Van dag 1 tot vertrek vaak rondgeplanned! Rusland, Mexico, Amerika en nu over 2 weken naar Mauritius! :D



Anoniem

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:03

Hier nu live van Mauritius.. 11 dagen vol trips! Zin in.

Anoniem

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:30

Ja ik kan geen foto's vanaf mobiel uploaden helaas :(. Maar die komen zeker!

Anoniem

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 21:57

Oke! Hier kleine Mauritius update na mijn GEWELDIGE vakantie;
Het is een geweldig eiland! Zo veelzijdig, groen, jungle en prachtige stranden en idem zee.
Veel mensen blijven op de hele mooie resorts, maar dit is echt af te raden omdat het gewoon zo'n mooi eiland is.
Dingen die ik heb gedaan;
- zwemmen in open zee met wilde dolfijnen (9/10pnt)
- prive tour door zuid Mauritius met fijne taxi chauffeur (10/10, geweldige tour door black river area gehad incl bezoek aan alle watervallen, 7 colored worlds en meer prachtige dingen)
- een dag op prive eiland Ile aux deus Cocos geweest met butler (zo decadent, maar zeker een 9/10)
- snorkelen (7-8/10, ben misschien niet op de meest perfecte plekken geweest, veel dezelfde vissen)
- bezoek aan port louis (7/10, was echt mega druk en voelde mij er niet heel prettig)
- Mauritius an sich (10/10, prachtig eiland, super divers en hele vriendelijke mensen)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:40

Ja hoor! Is absoluut geen gevaarlijk land en je kunt ook zelf met de auto weg. Rijden alleen engels en vrij gevaarlijk, vandaar de keuze voor taxi.

Betreft de dolfijnen; ze komen zelf. Het is een gewoon indische oceaan e als ze wegzwemmen, zijn ze ook echt weg. Ze worden niet gelokt of zo.

Anoniem

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 10:39

Mauritius? Ik ben daar 2019 geweest, heerlijk. Zowel op als buiten resort heerlijk vertoeven, veel te zien en ondernemen. Ook leuke dorpjes, winkelcentra maar ook mooie jungle, prachtige stranden.. <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dalena, Siebel en 94 bezoekers