Het Egypte topic!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 13:21

Ik zit te kijken om evt met Kerst die kant op te gaan.
Nu ga ik alleen en ik vroeg me af wat dan leuker is: El Gouna of Marsa Alam?
Kun je in die plaatsen nog een beetje van je resort af? Of is juist Hurghada weer leuker als alleenreizende?

Ik hoor graag tips en tricks. ;)

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 13:33

Is in Hurghada meer te doen? En word je niet lastig gevallen als vrouw alleen? (Niet dat ik nog in de categorie jong en blond val maar toch :+ )

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 16:30

Zitten er veel kinderen bij Fayrouz Plaza, heeft iemand daar ervaring mee?
Want qua vliegtijden is dat ideaal.
TC Ocean View is adults only en dat heb ik liever maar dan moet ik op een andere dag vliegen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 14:37

Ik twijfel toch nog steeds hoor :+ want overal lees en hoor ik juist dat El Gouna toch echt leuker is omdat je daar ongestoord kunt rondlopen.

Zijn er hier mensen die al eens in Three Corners Ocean View of Rihana Resort hebben gezeten?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:22

Wow, dat is gaaf, Mando +:)+
Ik neem aan dat jij buiten het seizoen gaat.
Het enige wat mij tegenhoudt voor Rihanna zijn de kinderen die er in de kerstvakantie natuurlijk zeker zullen zijn. Aan de andere kant maakt dat de sfeer misschien wat informeler dan bij adults only.
Hoewel ik het op Gran Canaria wel echt heerlijk rustig vond zonder schreeuwende kinderen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 05:39

Excuses, ik heb uiteindelijk toch gekozen voor een vakantie in Florida. Dus ik haak weer af :wave:

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varenka en 87 bezoekers