Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bommeltje_
Berichten: 2084
Geregistreerd: 16-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 16:17

Mag ik mij hier ook melden?

Mijn vriend en ik gaan voor het tweede keer op rij een week kamperen in Zoutelande.

Zelf ga ik met een vriendin twee weken kamperen midden in Berlijn op het terrein van het WK IJslandse paarden :-)

We gaan met een vierpersoons tent :)


Bommeltje_
Berichten: 2084
Geregistreerd: 16-03-08

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 08:45

Hallo,

Even een vraagje want ik denk dat hier vast meer mensen zitten die dit vaker hebben gedaan.

Mijn vriend en ik gaan op fietsvakantie deze zomer, maar nu vroegen we ons af hoe neem je zo praktisch mogelijk je tent mee? En ik ben van plan 80 liter aan fietstassen mee te nemen is dit voldoende? Het wordt onze eerste keer dus het is allemaal nog nieuw en aftasten. Misschien zitten er hier ervaren fietskampeerders die ervaringen willen delen :)

Bommeltje_
Berichten: 2084
Geregistreerd: 16-03-08

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 07:46

Zijn er hier meer mensen die hier ook ik de herfst en de winter kamperen? Wij willen onze fietsreizen doorzetten maar dit wordt ons eerste jaar herfst en winter kamperen. En ik ben wel benieuwd naar tips? :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChanelR, dazzy, Esplen, janneke_S, JPitty, LV19952, moonsparkle, Muronia, mvdende, Schuur_, sinnekinne, Tazzey, Unicorn79, unofficial79, Varekaj, Varenka, veerledec, xxxmh, YaraNls en 73 bezoekers