London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joosiien
Berichten: 1941
Geregistreerd: 07-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 11:50

Leuk een topic, ik ga mij even inlezen! Wij gaan waarschijnlijk in december een lang weekend naar Londen. Alvast de kerstsferen opsnuiven.


Joosiien
Berichten: 1941
Geregistreerd: 07-09-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:13

Aaah, wij willen in de tweede week van december gaan, dus wellicht valt het dan nog mee. Ik had een betaalbaar hotel in Croydon gevonden met hele goede recensies, maar ik las in dit topic dat het nogal een eindje reizen is. Dus ik ga toch weer even opzoek naar wat anders.

Joosiien
Berichten: 1941
Geregistreerd: 07-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:24

Dan betalen wij liever wat meer! Welke plekken buiten het centrum raden jullie dan aan? Ik kijk nu op expedia en ik kan kiezen voor city of london, maar ook veel andere plekken (heathrow, paddington, chelsea, notting hill kensington enz). Tips? :D

Joosiien
Berichten: 1941
Geregistreerd: 07-09-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:42

Bedankt, tips voor hotels zijn welkom! Heb het topic al wat doorgespit, maar veel hotels zijn inmiddels al volgeboekt voor die periode.

Joosiien
Berichten: 1941
Geregistreerd: 07-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 17:38

Nou, wij hebben helaas nog steeds niks gevonden/geboekt. Er zit al zo veel vol dat weekend. Denk dat ik maar gewoon via tui wat ga boeken, dan maar wat meer betalen. :P


Joosiien
Berichten: 1941
Geregistreerd: 07-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 21:13

Hoi! Wie heeft er nog tips voor hotels? Heb er al een aantal gelezen in dit topic. Ik zoek een hotel voor een lang weekend, dichtbij een metrostation (en inclusief ontbijt) voor twee personen. :-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Anoukjuuuhh, carola, Charlotte446, Elastiek, Hannanasjuh, Hetwaszoiets, mvdende, Sandyislief, SemrushBot, SnuitjeLove, Syzygy, Temeraire en 93 bezoekers