Voor het eerst een jaar niet op vakantie, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Voor het eerst een jaar niet op vakantie, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 10:52

Ik zou met een vriendin naar Rome gaan, alleen wegens familie omstandigheden bij haar gaat dat misschien niet door. Ben wel vaker een jaar niet weggeweest en vond dat nooit zo'n probleem, alleen sinds ik er vorig jaar een week helemaal tussenuit ben geweest (ook naar Italiƫ) merk ik pas hoe goed me dat doet.
Dus misschien hier iemand in hetzelfde schuitje! Ga wel proberen om met iemand anders dan even een vakantie te boeken, want een zomer lang alleen maar werken is ook niet helemaal de bedoeling 8)7



Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 11:03

fohadie schreef:
Ik ga zo vaak niet op (vlieg)vakantie. Dat laat mijn salaris niet toe. Nederland is prachtig en heel veelzijdig. Als je de aanbiedingssites weet te vinden, kan je voor een prikkie een paar dagen weg. Of je maakt daguitstapjes. Kom je van Belgie, blijft mijn antwoord hetzelfde. Ook daar is zat leuks te doen voor weinig geld.

Vind het best schokkend om te lezen dat iemand het heel erg vind dat ze eens een keertje niet op vakantie kan. :') hoop ook dat dit grappig bedoelt is. Alsof het een vanzelfsprekendheid is dat je minstens 1x per jaar op vakantie gaat...


Ik snap wel wat je bedoelt, maar vind niet dat je hier zo over mag oordelen. Dat jij niet op vliegvakantie kunt in verband met je salaris is ontzettend vervelend, maar dat anderen hier niet verdrietig over mogen zijn 'omdat jij het sowieso niet kan' is krom. Vind ik.

Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 11:48

Jongens please, zullen we niet een wedstrijdje 'zielig doen' starten? Ik vind dat zo vervelend om te lezen; iedereen voelt inderdaad wat 'ie voelt (zoals hierboven ook door iemand gezegd) en jij kunt niet oordelen over of het missen van een vakantie voor een persoon erg is of niet. Voor sommige mensen zal het onder de categorie 'luxeprobleem' vallen; anderen begrijpen maar al te goed was de TS bedoelt. Echt nokken met dat oordelen vanuit je eigen referentiekader.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers