Het grote backpacktopic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Oshaa
Berichten: 1041
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 19:21

poes schreef:
In welke outfits hiken jullie? Lage A of mid A schoenen of toch B? En in welke broeken? Tights of wandelbroeken?

Vind het lastig om comfi Hike outfits te combineren met backpacken !


Kom ook even binnen vallen. Ik heb recentelijk de happy hiker broek van Patagonia gekocht. Echt super blij mee! Eigenlijk hike ik standaard in een jurkje, maar voor koudere dagen is een broek ook wel erg fijn.

Heb recentelijk in de Bever aanbieding A/B schoenen gekocht. Heb een 3-weekse tocht met bepakking door de Pyreneeën gedaan op C schoenen. De support was fijn maar vond ze wel erg stug. Het heeft maanden geduurd voordat mijn kleine teen weer ok was (geen blaren maar algehele pijn). Jaar daarna tijdens het hiken in Noorwegen mijn voet gebroken, met de C schoenen aan.
Van de zomer terug naar de Pyreneeën voor 4 weken. Ik overweeg op de A/B schoenen.


Oshaa
Berichten: 1041
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 19:34

poes schreef:
Zijn die Patagonië broeken ook in RAW lengte?


Ik weet niet wat RAW lengte is...
Het zijn 7/8 broeken. Geen idee waarom eigenlijk, misschien zodat het beter zit met hiking schoenen ofzo.

Oshaa
Berichten: 1041
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 21:56

Vorig jaar kwam ik daar ook achter ja. Het is schijnbaar een jaar of wat geleden aangepast, om beter in te kunnen spelen op de behoefte vd klant. Als je geen ruimbagage hebt hoef je er ook niet voor te betalen. Is nu vrij standaard bij de meeste maatschappijen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: idion en 54 bezoekers