Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Napie
Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:49

Ik geniet net zo veel van het plannen als de vakantie zelf. Gelukkig laat mijn partner mij lekker mij gang gaan. Ik bestel van elke bestemming altijd minimaal 1 reisgids. In Google Maps speur ik de hele omgeving af en gebruik vooral de knop verkennen om de leukste wandelingen, plekjes en restaurants te vinden, ik draai You Tube helemaal grijs. Zo ben ik weken op vakantie. Toch plan ik zeker niet dag op dag. Ik heb een lijstje met wensen en plekken die ik wil bezoeken en soms doen we een heleboel van het lijstje en soms komen we zomaar op een hele andere plek terecht. Enige nadeel: voor ik ben vertrokken heb ik al heel veel gezien en ik kom vaak met foto's terug die ik voor de vakantie al heb gezien.
Over twee maanden gaan we naar Sardinie. Als iemand nog een leuk idee heeft....

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet


Napie
Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:45

Deze grijze dagen zijn ideaal voor vakantievoorpret en ik weer niet wachten met het plannen van onze zomervakantie. We gaan 18 dagen naar Noorwegen. Voor mij een bekend land, al veel doorheen gereist maar de laatste keer was 2011. Alle overnachtingen en de overtocht zijn al geboekt. Voor de eerste keer niet op de bonnefooi rondreizen met een tent maar een rondreis tussen huisjes en langere periodes in een gebied

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

Napie
Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 12:22

Wij hebben een helikoptervlucht gemaakt in New York. Heel bijzonder en de prijs viel me eigenlijk nog wel mee.
Met de Ferry naar Staten Island. Is gratis maar dan kom je langs het Vrijheidsbeeld.
De empire State building altijd leuk. Zowel overdag als in de avond is het uitzicht mooi.
Fiets huren en door central park fietsen.
Gugenheim ben in in Bilbao Spanje geweest. Mooi gebouw maar de binnenkant viel enorm tegen. Of je moet echt in de moderne kunst zijn. Zoiets als een geheel zwart schilderij waarvan 1 hoekje wit is. Ook met de uitleg erbij zie ik er geen kunst in.
Eten is het leukste in de kleine districts zoals China town of little italie

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

Napie
Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 16:24

Ik zou ook altijd nog een keer alleen willen reizen. Ik ben nu 42 en ben nooit verder gekomen als kamperen in Nederland alleen maar dan bij kennissen . Maar mijn vriend is gewoon een goede reispartner hoewel we altijd compromissen moeten maken. Soms ga ik er tijdens onze vakantie samen er wel alleen op uit maar nooit een hele dag.
Ik denk dat het enorm bij draagt in je persoonlijke ontwikkeling en het gewoon moet doen.

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers