Waarheen: natuur/wandelvakantie met baby

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 20:28

Het zwarte woud!

Wij zijn hier op vakantie geweest bij camping langewald.
Heel kindvriendelijk en schoon sanitair. Daarnaast ook in de buurt bij winkels en mooie gebieden. Wij hebben hier echt heerlijk gekampeerd met de tent!


uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 10:04

Vaxa schreef:
Oh, wat leuk dat iedereen zo meedenkt!
Mijn vriend ziet 900-1000km wel zitten, ik iets minder :o

Ik heb wat foto's opzoek van de Eifel, maar krijg het er eerlijk gezegd niet zo warm van..
Luxemburg is een plek waar we ook voor een weekend wel eens naartoe zouden gaan, ik zoek het voor 7-10 dagen liever iets verder richting het goede weer.

Het Zwarte Woud lijkt me erg mooi, de Vogezen ook. Iemand bekend met het weer daar en dan vooral de regen? We houden wel van de zon, maar met een baby in een tent moet het natuurlijk ook geen 35° zijn.

We overwegen nu ook de regio Ardèche in Frankrijk, maar het schijnt wel super toeristisch te zijn. Heeft er iemand daar ervaringen met de kleinere, rustigere camping met toch voldoende faciliteiten (vooral het sanitair, eventueel een peuterzwembadje)?

@Balli, wij zijn absoluut geen fietsers :D



Wij stonden in het zwarte woud voornamelijk hoog en droog. Bijna elke dag mooi weer met 25 graden. Zodra het te koud werd gingen we naar het stadje dat lager lag. Daar was het dan vaak rond de 30 graden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: karelien en 138 bezoekers