London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Licor
Berichten: 2940
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:21

Ik ben van plan om eind oktober naar londen te vliegen voor 2 of 3 nachten..
Hebben jullie tips qua bezienswaardigheden, pups oid buiten de big ben, tower bridge en buckingham palace om? Ik heb de OP doorgelezen en daar staan leuke (toeristen) dingen maar ik ben op zoek naar de meer insiders info haha
En ik ben benieuwd of jullie een hostel weten dat een beetje in het centrum of in de buurt van bezienswaardigheden.. ik zoek wel iets waar ik een prive-kamer kan krijgen met 2 vrienden.. hetliefst ook een eigen douche/toilet maar dat isgeen pre..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen


[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester


Licor
Berichten: 2940
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 12:42

10 mei vertrek ik voor een weekendje Londen.. we landen op Stansted om 21.15 en ik kan tot 23.00 (of misschien 23.30) uur inchecken bij het hostel (horse & stables, vlakbij waterloo).. ik kan de bus pakken voor 20 pond voor 2 personen.. maar die vertrekt om 21.55 en doet er 1 uur en 25 minuten over.. dus dat wordt krap.. al kan ik dan wel op waterloo uitstappen..
ik kan ook de trein pakken.. dat kost 32 pond voor 2 personen (52 als ik gelijk een retour doe voor zondag) maar die gaat alleen naar centrum en dan moet ik vanaf daar nog naar waterloo.. trein duurt wel maar 30 minuten geloof ik..

wat zouden jullie adviseren?


[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester


Licor
Berichten: 2940
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 12:52

ik zie nu op visit britian idd dat de reis met trein 47 minuten duurt.. geen idee waar ik dan die 30 vandaan had gehaald.. en dan inderdaad nog de overstap.. dan maakt het waarschijnlijk qua reistijd niet zoveel uit.. en dan scheelt het toch ruim 10 pond

Is het aan te raden om het ticket vooraf te kopen of kan dat ook daar ter plekke?
Het kan namelijk alleen via creditcard of PayPal en beide vind ik niet ideaal.. creditcard heb ik zelf niet en PayPal kost ook weer extra..


[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Brandje_04, Hindo2, HopeMyDay, Maanon_, NadjaNadja, purny, rosak, StonedRomy en 78 bezoekers