Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:07

Banyu schreef:
Siersma schreef:
Lekker! Waneer kom je?


15 juni geloof ik!


Wij zijn er dat weekend ook weer! Mn nichtje trouwt op Texel, dus wij blijven maar een paar dagen langer haha. Helemaal niet naar

So much <3


Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 09:41

Wij komen dinsdag weer. Dan zijn de temperaturen weer wat gedaald gelukkig. Heerlijk nog even ertussenuit!

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 16:08

Siersma schreef:
Muga lekker ook nog ff een laar dagen hier heen. Kom je dan nu wel ff gedag zeggen?


Ben er nu van dinsdag tm zondag dus dat moet zeker lukken!

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 18:01

Mijn ervaring is dat er weinig heisa is op het eiland dus is maar net welke ideeën je erbij hebt...
Ik vind het altijd heerlijk. Hier en daar wat vuurwerk. Maar heb me nog nooit in het uitgaansleven gewaagd....

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 07:02

Even e-ticket voor de boot bestellen. Scheelt ook veel tijd als het druk is! Ik hoop rond 5 uur weer op 't eiland te zijn. Hond en moeder zijn er al. Kleine nu naar kdv, ik even de paarden doen, inpakken en dan hem oppikken en gaan rijden!

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 17:46

Ik had de boot van 4 uur. Geen hond op de boot haha. Heerlijk weer nu nog. Hopelijk blijft het zo, maar de voorspellingen zijn minder positief helaas!

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 09:21

Wij gaan dinsdag weer! Tm zondag, heerlijk even uitwaaien en geld uitgeven in den burg. Kan ik nooit laten! Nog even bedenken waar we lekker gaan eten... Nog tips?

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 13:30

theadora99 schreef:
Muga schreef:
Wij gaan dinsdag weer! Tm zondag, heerlijk even uitwaaien en geld uitgeven in den burg. Kan ik nooit laten! Nog even bedenken waar we lekker gaan eten... Nog tips?

Wat voor iets zoek je?


Gewoon lekker eten. Met kind en hond erbij waarschijnlijk. Volgens mij kennen we alles wel zo'n beetje maar soms zit er ergens een nieuwe eigenaar in of andere keuken en is het ineens een dikke aanrader. Wil zelf graag weer eens naar Paal 17 denk ik. Is alweer even geleden. Zitten bij de cocksdorp dus blijven vaak wat hoger op 't eiland...

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 20:47

Is er woensdag, behalve de nieuwjaarsduik nog iets leuks te doen ergens? Neem aan dat winkels etc dicht zijn, horeca ook?
Morgen inpakken en dinsdagochtend meteen heen! Hopelijk blijft het weer zo, lekker fris maar droog, skipak voor de kleine mee en lekker het strand op! Ik kan niet wachten.

Ik ben trouwens begin dit jaar met een aantal Frieze paarden het strand opgeweest. Was een kleine stal bij een camping bij de koog. Even de naam kwijt. Heb wel het telefoonnummer bewaard. Maar misschien is dat een idee voor een buitenrit met dochter...

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 21:21

theadora99 schreef:
De schaatsbaan op de Krim is open, een aantal horeca zaken in de koog zijn ook open (we hebben net vanmiddag gereserveerd bij 1 haha)


Oh leuk! We zitten bij de Krim!

OH supermarkt ook open is wel top! Manlief moet ontbijt maken vind ik. :D

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 21:23

Siersma schreef:
Horeca is gewoon open idd. Supermarkt ook trouwens.

Ja weet welke je bedoeld, is bij Marleen Bergamin, stal de ruige hoogte geloof ik. Die zou je idd een berichtje kunnen doen Bloembloem. Zitten ook heel dicht bij t strand


Ja die bedoel ik idd. Was lekker relaxed ritje met brave paarden. Denk dat als ze alleen maar zouden stappen, ze ook braaf zouden blijven. Geen paarden die gewend zijn om op bepaalde plekken voluit te gaan ofzo. We waren met z'n 4en en volgens mij kan de groep niet groter want ze hebben niet meer paarden, dacht ik.

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:35

Siersma schreef:
Jaa vandaag was echt mooi! Zo jammer dat ik moest werken


Deze week ook nog werken? Moet er toch een keer van komen dat ik je tegenkom. Laatste keer was van de zomer maar toen stond er alleen een man... Dacht dat ben jij vast niet 8-)

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 10:45

Nog goede adresjes voor oliebollen? Of gewoon aansluiten in de rij bij een kraam?

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 13:04

Siersma schreef:
Die van Lavenir zou ik overslaan, heel vet dit jaar. Die van de bakker vind ik ook niet lekker. Er staat op de Brink in De Koog bij t postkantoor een grote tent, is van de voetbalvereniging, die zijn lekker


Dat zijn goede tips!!

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:49

Die van Lavenir zou ik overslaan, heel vet dit jaar. Die van de bakker vind ik ook niet lekker. Er staat op de Brink in De Koog bij t postkantoor een grote tent, is van de voetbalvereniging, die zijn lekker

Dat zijn goede tips!![

Bij de ah voor in de koog waren ook niet lekker.....

Wij hebben geluk gehad. Gisteren had de TESO een storing lazen we.
[/quote][/quote]

De boten varen vandaag gewoon... Elk half uur zelfs maar er stonden denk ik 20 auto's op de boot net... Wij zijn er iig!

Er zit toch geen ah in de koog? Of bedoel je de jumbo?

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:12

Oh leuk! Morgen gaan we nog even shoppen in de Koog. Misschien komen we elkaar tegen haha.

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 21:32

Siersma schreef:
Oh ja er gaat nu wel heel ver weg iets rinkelen, heb er wel eens over gehoord idd.

Muga helaas voor jou ben ik morgen vrij. Weer een kans gemist om mij eindelijk te zien haha

Ruitje veel plezier, hoop dat je knap weer hebt


Haha ja het winkelen viel vanochtend letterlijk in het water en in de middag moest de kleine eerst slapen want die was niet meer te genieten... Als we toen waren gekomen had je ons wel aan horen komen iig. Hij schreeuwde de hele zoo bij elkaar na ons bezoek haha.

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:50

Voor de paarden zou je de ruige hoogte kunnen benaderen. Siersma en ik hadden je daar nog op getipt. Ze hebben ook bed en breakfast. Wie weet een leuke combi.

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 17:34

Heb je de ruige hoogte wel benaderd voor alleen paardrijden?

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:24

Gefeliciteerd!!! Dat is een mooie plek!

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 19:38

Katja schreef:
Siersma schreef:
Slufter ook niet vergeten. Daarna eten bij t Sluftercafe

Die gaan op het lijstje!


Bij Sjans in De Koog kun je ook lekker eten! Echt een lekkere kaart!

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:02

Ohhh die puzzel wil ik ook!!!

Wij gaan in juli weer een weekje. Dan met onze kleine die nog geboren moet worden. Zouden eigenlijk vorig weekend ook maar vanwege corona maar thuisgebleven... Zomers vermaken we ons ook wel in de tuin en rond het huisje maar met minder weer, ben ik dan toch liever thuis...

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 21:22

Hij is besteld!
Kan me voorstellen dat 't nu erg zwaar wordt voor de mensen op 't Eiland. Reden dat we niet gingen was idd dat toch alles dicht is.
Als alles weer wat meer open is, trekt dat hopelijk weer een beetje aan. Als de afstand maar bewaart kan worden...
Ik hoop dat 't snel allemaal wat vrijer wordt weer. Uiteraard alleen als dat veilig kan.

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 09:50

Dat zou alleen maar mooi zijn!!

So much <3

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:41

Haha wij gaan 10 tot 17 juli als alles goed blijft gaan met ons dochtertje van nu 3 weken.
Dan met m'n moeder en broertje en zijn gezin dus nu nog even bedenken of dat fijn is met m'n kleine meid... Maar even texel is wel weer helemaal lekker natuurlijk dus waarschijnlijk toch maar doen.

So much <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, ardanwan, BeFunny, Berdien, blondies, Bytespider, CairnTerrier, Corien_, Emj_23, Hanneke137, Indy_Mouse_9, Ineke2, ingvdh, Kimmie235, manonutjuh, Mondy, Poosje81, purny, secricible, shaddy82, Tieneke en 56 bezoekers