Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 16:20

Wij hebben het fantastisch gehad op onze multi-citytrip!
Eerst naar Genève, was even wennen maar toch erg genoten. Wel is alles héul duur daar, en omdat we niet wisten wat onze volgende stad zou zijn, hebben we de hand wel een beetje op de knip gehouden.
Tweede bestemming was Valencia ... daar ben ik echt verliefd op geworden <3 ! Wat een geweldige stad!
In beide steden heerlijk weer gehad {:} , slecht één dag een klein beetje regen (en wind) in Genève.

Volgende keer weer multi-city, nog veel leuker dan een enkele citytrip! :):) !

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 20:31

Love_Rosie schreef:
Wij vertrekken komende nacht voor onze citytrip.
Hebben heel europa als keuze. temperatuur niet te warm, maar wel aangenaam. In een stad misschien nog best warm, ligt er denk ik beetje aan waar het is.
We dachten te weten waar we heen zouden gaan maar de temperatuur komt de hele week al niet overeen dus dat maakt het wel weer spannend :+ .
Aangezien het nu overal warm is, is er ook niet echt achter te komen haha. We moeten ons dus wel volledig laten verrassen :D
(om 4 uur s'nachts :+ . Fijn tijdstip voor verrassingen hahaha :') )

En ... waar ben je geland?

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:54

Dreamy schreef:
Wij gaan oud & nieuw ergens anders vieren dmv srprs me :):) Gaan zo boeken!

Gaaf zeg!

Ik denk dat ik in januari nog een srprs.me tripje doe. Als onze zonen de komende tentamens in één keer halen, hebben ze wrs een hele maand vakantie in januari. De ene zoon wil dan met mijn man een weekend naar een buitenlandse voetbalwedstrijd, de andere zoon met mij op srprs.me citytrip :)

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 00:04

Lang niet op Bokt geweest, maar ik ben een paar weken geleden met mijn oudste zoon in Edinburgh geweest. Fantastische stad, veel gelopen, zelfs samen hardgelopen, Schotse biertjes en whiskey, heerlijk hotel ... echt genoten! <3

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:13

Als ik die weersvoorspellingen zie, krijg ik alweer zo'n zin om te boeken! Maar nee, voorlopig blijven we even aan de veilige kant: we gaan met ons vijven (jongste dochter is dan 17) eind april een lang weekend naar Rome, gezamenlijk besloten. Wellicht weer een multi-city of een keer World-Wide met z'n tweeën in het najaar :D

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 17:12

Die was er dan met zijn kop niet bij :D . Ik heb de chat ook wel eens gevraagd met vragen, maar ben altijd uitstekend geholpen. Niet altijd naar tevredenheid, maar dat lag dan niet zo zeer aan hen, maar aan mijn wensenpakket :') .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 23:46

Eloya schreef:
Ik mag 14 mei weer! Met mijn 75jarige oma! :D
We gaan 4 daagjes en het wordt haar 1e keer vliegen. Heb er veel zin in ^^

Oh wat leuk (en toevallig!) ... ik ga begin september met mijn 75 jarige moeder! Wij gaan 3 dagen, voor haar de eerste keer met srprs.me, voor mij de vierde keer. Ze is wel heel benieuwd naar het concept, maar vindt het vooral heel leuk om een weekend alleen met mij door te brengen. Als we een aantal dagen weggaan, is het meestal met alle dochters en schoondochters samen.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:43

Heb er inmiddels drie trips op zitten (waaronder één multi) en in augustus ga ik voor het eerst met mijn moeder! Ze is 75 en gaat nauwelijks meer op vakantie omdat mijn vader niet ver meer van huis wil (tenzij hij gehaald en gebracht wordt en niet met het vliegtuig en niet naar een drukke stad en niet in de hitte en niet in een islamitisch land en niet ... niet ... niet ... :D _O- )
Mam is echter nog heel fit, voelt zich langzamerhand behoorlijk beperkt in haar mogelijkheden. Dus met mijn zus en pa en mijn (volwassen) kinderen afspraken gemaakt omtrent (de 'verzorging' van) mijn vader.

Waarom dan zoiets 'onzekers' als srprs.me ... Enerzijds omdat ik dat leuk vind, maar net zo belangrijk: als ik een gewone stad uitzoek, gaat mijn pa graven of daar niet tien jaar geleden ergens een bom ontploft is, of er moslims wonen, of de luchthaven wel veilig is, etc etc etc ... Nu weet niemand iets en geef ik uitsluitend aan op de site wat wel en wat niet O:) .

Nog niet geboekt, maar dat duurt niet lang meer :D .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"


Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:05

zonnebloem18 schreef:
Spannend hoor Gem, moet wel erg lachen om het verhaal van je vader i.c.m. je onderschrift.

Oh nee... slaat godzijdank niet op mijn vader :x . Mijn vader is de liefheid en de bezorgdheid zelve, hij is alleen erg bang dat hem wat overkomt als hij alleen is.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 22:09

Oh gaaaaaaf! Have fun!

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:02

Ik had heel graag met mijn moeder een srprs.me citytrip gaan doen. Helaas is mijn vader nu echt oud oud aan het worden en wil absoluut niet meer dat mijn moeder een nacht weg gaat. Laat staan twee of drie nachten in het buitenland ;( .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:57

Ik wil ook weer heel graag gaan, maar mijn man is bang voor abrupt invoerende corona-restricties. Bang dat de stad waar je bent ineens in lockdown gaat en we niet meer terug mogen. Ik ben er niet bang voor, maar ja... als hij niet wil?

Roadtrip zou ik ook leuk vinden, maar dan wel door een flink stuk Europa. We varen voor ons beroep dus in Nederland, België en Duitsland hebben we wel al héél veel gezien.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eloya, Eretria, nimbletje, Pardoesje en 101 bezoekers