Het grote backpacktopic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
19marjo90
Berichten: 958
Geregistreerd: 13-04-11
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 17:53

Ik zie dat dit topic al een tijdje niet is gebruikt (en ik heb er sowieso nooit iets in geplaatst :o ), maar toch heb ik een vraag, waar iemand vast antwoord op heeft.

Mijn vriend en ik gaan van de zomer 3 weken naar Colombia. Daarin kun je niet alles zien, dat weet ik ook, maar wat mogen wij absoluut niet missen?

Lastig!!!



19marjo90
Berichten: 958
Geregistreerd: 13-04-11
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 20:00

NoLimit_93 schreef:
19marjo90 schreef:
Ik zie dat dit topic al een tijdje niet is gebruikt (en ik heb er sowieso nooit iets in geplaatst :o ), maar toch heb ik een vraag, waar iemand vast antwoord op heeft.

Mijn vriend en ik gaan van de zomer 3 weken naar Colombia. Daarin kun je niet alles zien, dat weet ik ook, maar wat mogen wij absoluut niet missen?

Lastig!!!


Wij gaan deze zomer ook 3 weken, collega die hier al langer zit is vorig jaar 2 weken gegaan maar heeft de kustlijn overgeslagen omdat Aruba bijna één en al kust is :')

Mijn schoonzusje gaat ook en had me haar reisplan gestuurd, hier hebben we wat inspiratie uitgehaald net zoals uit het schema van georganiseerde reizen. We konden helaas niet alles doen wat ik in gedachte had omdat vriend graag de jungletour wilde doen wat dus al 5 dagen in beslag neemt.

Ook hebben we 2 boeken die erg handig zijn en kijk ik veel op de website van reisjunk en globehoppers volgens mij.

Ik kan je ons schema wel sturen als je dat wilt? Wij gaan van 7 tm 31 juli en jij?



Gaaaf! Als je het wil sturen, graag!! Wij gaan 23 juli t/m 12 augustus. Is die jungle tour die bij Ciudad Perdido? Die willen wij ook doen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Akshay, alweerkwijt, Ashleytjuhh, brennie85, chanelle14, Cowgirl83, Esplen, kimmetje26, nnicolex, ryukapple, Sure_lee, Travel_me, troi en 81 bezoekers