Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Juliette
Berichten: 1167
Geregistreerd: 29-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:08

Hey wat leuk, er loopt hier een topic van :D
Ik ga waarschijnlijk deze zomer samen met een vriendin een reis bij srprs me doen. Super spannend, maar wel heel leuk natuurlijk! Volgens mij hebben de meeste mensen hier het ook erg goed ervaren? :)

We gaan waarschijnlijk wel ‘in control’ boeken, Rome word sowieso afgestreept omdat ik daar vorig jaar nog geweest ben, ik ga dan liever naar een andere stad waar ik nog niet ben geweest. Ik zat even te kijken, maar toen ik Barcelona weg streepte ging de prijs ineens van 450 naar 590? Ben wel benieuwd waarom er zo’n groot verschil zit, misschien weet iemand dat hier?

Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag!


Juliette
Berichten: 1167
Geregistreerd: 29-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 07:38

Ik ga vandaag eindelijk boeken :D
Heb er super veel zin in, maar gaan pas eind augustus dus het duurt nog wel even..
Ik zag wat pagina’s terug dat je een kortingscode kan krijgen? Als er iemand nog een code heeft en die wil je graag kwijt, zou ik hem wel graag willen gebruiken :o

Juliette
Berichten: 1167
Geregistreerd: 29-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 09:01

De eerste informatie is voor ons binnen. :D We moeten om 06:00 op Schiphol zijn, lekker vroeg! Ik hou mezelf maar voor dat we dan tenminste nog wat aan onze dag hebben. :+ We komen weer terug op Schiphol rond 21:30. Over 3 weken ontvangen we het weerbericht, spannend!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Luna2013, Oshaa, Poco en 82 bezoekers