Het grote backpacktopic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 14:58

Ik heb vaak gebackpackt in de landen waar ik voor mn studie moest zijn. De eerste keer was daardoor in Marokko. Mijn eerste eigen keus was interrailen in Europa, in mn eentje, maar dat was niet zo'n succes. Daarna met vriendinnen naar Turkije wat wel erg leuk is. Verder Kenia en Zanzibar, Zuid Oost Europa. Zuid Afrika en Namibië, Georgië, Azerbeidzjan en een land dat ik nu beter niet kan noemen.

Momenteel ben ik aan het backpacken in Iran. Echt een aanrader!!


Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 18:37

De Jordan trail! Ik wil er volgende maand een stukje van doen. Ik geloof dat de hele route zo'n 40 dagen is.

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 22:49

Miiej schreef:
Gracezellaa schreef:
De Jordan trail! Ik wil er volgende maand een stukje van doen. Ik geloof dat de hele route zo'n 40 dagen is.


Ga je dit nog doen of heb je dit al gedaan? Wat ontzettend vet lijkt mij dat zeg!

Ik ga er over 10 dagen heen :) plan is wel om veel te gaan hiken, maar sommige delen van de trail zijn lastig te bereiken als je niet de etappe ervoor gedaan hebt. Dus we moeten even kijken welke stukje we kunnen doen.


Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 16:23

Ik ben afgelopen januari in Iran geweest, alleen. Zelfs in het laag-seizoen was het gemakkelijk om andere reizigers te ontmoeten, maar nog leuker was het ontmoeten van Iraniërs. Ik heb de meest uiteenlopende types ontmoet; van wijnbrouwers tot bodybuilder kampioenen en van liftende tapijtontwerpsters tot hoofddoekhatende modemeisjes.

Helaas ging het hoofddoek opknopen en zonnebril op voor mij niet op; met mijn 1.80 viel ik gelijk op als toerist.

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 08:59

Wie heeft er ervaring met reizen in Oezbekistan en Kirgizië?

Ik wil misschien volgende week gaan.

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:56

Ik ben afgelopen mei geweest. In m'n eentje met backpack. Zeker een aanrader! Basic is het zeker en daar moet je niet bang voor zijn als je de mooiste plekken wilt bezoeken.

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 13:06

Oh heel gaaf! Las wel al dat het lastig kan zijn om accommodatie te vinden. Heb je daar toevallig al naar gekeken?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 78 bezoekers