Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Lielle
Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:08

dan overlappen we gedeeltelijk, wij komen 2 juli aan in Bishkek en doen helemaal aan het eind nog een korte paardentrek (3 nachten) vanuit Kochkor naar Song Kul. Tot die tijd met eigen Jeep de 'bush' in, met oa Osh, Tash Rabat, Kel Suu en Issyk Kul maar we moeten nog een echte route gaan bedenken. Zoveel mooie bestemmingen!

wat is jouw plan?


Lielle
Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:32

trek ziet er gaaf uit! Ik zag al wat bekende namen maar ga vanavond eens op de kaart kijken.


mijn man is nu een spoedcursus paardrijden aan het doen (bij mij, op onze Raimaer), dan vond ik wel een must. Hoe zijn jullie op dit plan gekomen?

(we hijacken wel een beetje het topic), mss maak ik wel een Centraal Azie topic aan.

Lielle
Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:54

Ik ben fan van De Wit, scheelt ook dat het echt in de buurt is (jaren bijna aan de route naar stal)

Remember, dat topic is gaaf! Ik heb idd ook al een hele lijst met dingen om te kopen of regelen, zoveel voorpret :D

We zitten vandaag op 100 dagen voor vertrek, ik ga eens aan een blogje beginnen.

Lielle
Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 20:23

Kampeeruitrusting met vliegen: ik zou voor een flinke duffel bah gaan. Wij hebben al vaker alle camping spullen meegenomen met vliegtuig en dat gaat makkelijk. Moet er wel bij zeggen dat we een echt lichtgewicht tentje hebben, mijn man idem voor matje en stoel en ik koop ter plekke een luchtbed, pomp en stoel omdat het anders mijn rug kost.


Lielle
Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 21:13

Bagheera_206 schreef:
Lielle schreef:
Kampeeruitrusting met vliegen: ik zou voor een flinke duffel bah gaan. Wij hebben al vaker alle camping spullen meegenomen met vliegtuig en dat gaat makkelijk. Moet er wel bij zeggen dat we een echt lichtgewicht tentje hebben, mijn man idem voor matje en stoel en ik koop ter plekke een luchtbed, pomp en stoel omdat het anders mijn rug kost.

Da's idd altijd wel een uitdaging qua gewicht en volume. Lang leve mijn Hilleberg. <3

Altijd wel een dingetje met mijn benzinebrander. _O- Heel goed reinigen voordat hij in tas in ruim gaat. :D

Bah = baG :D

Brandertje is idd ook een ding

Lielle
Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:57

hier beginnen de zomerplannen (kamperen Kyrguzstan) wat meer vorm te krijgen, we zijn nu vooral met de route bezig. En wat leuke voorbereidingen zoals een 4*4 cursus, paardrijles en mijn eerste blogje. Voor liefhebbers, link per PB verkrijgbaar. Niet om interessant te doen, maar omdat ik dit niet in google beschikbaar wil hebben.

Lielle
Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 13:06

Anne. schreef:
En nu is de vraag; bestaan er matten die ook écht lekker liggen?

IMO, nee :-)

Lielle
Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 13:14

ja. Redelijk maar niet goed genoeg voor meer dan een nacht of 2. Ik zweer bij een luchtbed, is alleen met kampeervakanties per vliegtuig niet zo handig.

Lielle
Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:30

Combineren met Oekraine! Wij hebben Lviv, Kamyanets-Podolsky (oid) en Kolomyia bezocht, erg gaaf!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Cowgirl83, fohadie, Plonspony, sandra1312 en 70 bezoekers