Het grote backpacktopic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:46

Ik lees hier ook even mee! Ik wil volgendjaar zomervakantie door Thailand heen. Heb dan al 3 maanden in Bankok gezeten voor school maar wil daarna graag de rest van Thailand ook zien!

Na mn studie wil ik ook graag nog naar Australiƫ en Nieuw - Zeeland backpacken en werken maar dat moet ik nog goed uitwerken haha.
Sophie dat klinkt echt heel gaaf!


_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 00:00

Hi backpackers!
Iemand ervaring met interrailen? Een vriendin en ik zitten te denken om dat dit najaar te gaan doen maar er zijn zoveel keuzes! En als je de pas eenmaal hebt, hoe erg zijn de extra kosten voor de trein? Want ik las dat die er wel vaak zijn helaas. En als iemand echt must see tips heeft voor Oost Europa, please share!

Ook tips voor Cuba en Egypte zijn van harte welkom haha!

Voor Thailand moet ik zeggen dat ik het goed te doen vond! De taal barriere is een ding, maar verder zijn de mensen super behulpzaam en als je een beetje op internet kijkt wat je wil doen vind je al heel veel informatie over hoe en wat!


_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 10:45

Dankjulliewel voor de tips! Ik zal even uitzoeken welke steden ik wil doen en of het dan inderdaad goedkoper is om het los te boeken instead of met interrail.

Ik ga in April een weekje naar Budapest, en twijfel om hier Wenen nog bij te plakken. Het is precies 7 dagen en ik weet niet of dat te lang is in Budapest. Ik bedoel vermaken kunnen we sowieso wel maar we zijn ook nog nooit in Wenen geweest en is misschien wel een leuke toevoeging om ook daar heen te gaan. Het is ook "maar" 2.5 uur met de bus en op Malta deden we daar nooit moeilijk over en daar waren we ook een week.

_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 16:06

Danuah wat tof!
Dit willen mijn vriend en ik volgend jaar gaan doen. Mag ik vragen hoe je je baan hebt gevonden? En wat je allemaal qua voorbereiding op je whv hebt gedaan? Mag ook in pb!

Wij willen of in april 2020 weg, of begin januari 2021 ligt een beetje aan ons sparen en onze huidige banen.
En wij hebben op de planning: Singapore, Maleisiƫ + Borneo, Thailand en dan Australiƫ en misschien Nieuw Zeeland (ligt er dan heel erg aan hoe we ons voelen en of we nog door willen + of we een whv willen voor NZ) en dan terug via India en de Maladiven en heeeel misschien Sri Lanka maar again dat ligt heel erg aan hoe alles gaat! Wij denken er nu aan om voor ongeveer een jaar te gaan ook.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 78 bezoekers