Wat is dat toch met Afrika?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 11:14

kistaah schreef:
Supervixen schreef:
Kistaa ik heb het niet over jaren geleden, in 2015 ben ik er voor het laatst geweest.

Ik wil alleen waarschuwen dat je je niet verkijkt op de gevaren.


Daarom zeg ik, ik bedoel jou ook niet perse...
Gevaren zijn er al in Afrikaanse landen, laatst is er ook weer een stelletje in Namibië overleden als gevolg van autopech en te weinig water.

Maar goed, on topic. Is iemand ook via Kaapstad en de kust naar de westkant van Zuid Afrika geweest?


Ik ook, wij hebben in 2016 een rondje west coast gedaan

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio



StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 18:01

Ik voel me helemaal gezegd! We hebben tot 2x toe wild dogs gezien in Kruger! Nog nooit eerder in het wild en nu twee roedels! Foto is gewoon met telefoon, ik kan nog niet bij de foto’s op de camera
[ img ]

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 16:08

Ja super bijzonder! Een van mijn favoriete dieren! Eerder alleen in sabctuaries etc gezien. De eerst roedel zagen we in de buurt van Lowe Sabie, de tweede vlakbij Phalaborwa gate.
Wat is Kruger toch geweldig!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, CharleyT, Chinas, craiester, F_inley, Jorex, Marleen_L, moonsparkle, mvdende, RanjaRietje, stella92, SuperSuup en 80 bezoekers