Het grote backpacktopic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 21:38

Toch even een stipje hier... ben vast veel ouder dan de meesten hier, maar maandag vertrekken we weer met onze rugzakken naar Taiwan. Heb er onwijs veel zin in :)


Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 18:05

Wauw, 8 weken! Heerlijk zeg!
Ik heb zelf enorm goede herinneringen aan het noorden van Argentinie en Arizona, maar dat is misschien te toeristisch voor je?
De Transsiberiƫ express was ook heel gaaf :j Rond die tijd ook mooi als het vriest, zeggen ze :) Mongolie vond ik sowieso een heel interessante plek.
China ook, we maakten toen een tussenstop in Datong, maar mijn hemel, die Chinezen zijn echt vies.
Dat is wel een nadeeltje van Taiwan, daar schijnen ook veel Chinese toeristen te komen. Hopelijk gedragen die zich een beetje.

Ik ben trouwens 37, mijn man 39.

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 17:21

Google map heeft blijkbaar bepaalde landen niet, die maps.me wel heeft. Kwam ik achter

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:16

In ieder geval Taiwan zit niet in Google map en wel in maps.me. van andere landen weet ik het niet.

Illegaal de grens over is wel even spannend ja!

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 17:24

Haha, een black friday deal voor Iran, bizar idee :')
Ik kom ook nog met een suggestie: Taiwan :)
Klein, mooie afwisseling tussen steden en natuur. Vriendelijke mensen, heel interessante geschiedenis (het 'ware' China),wel wat duurder dan veel andere Aziatische landen. Minder cultuurshock omdat het sinds de 2e wereldoorlog behoorlijk is verwesterd.


Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 14:01

Ik heb meerdere keren geinterraild, maar zoals de anderen ook al zeggen zou ik goed kijken naar de prijs van de treinkaartjes lokaal. Vaak is het goedkoper om de kaartjes los te kopen ipv de interrail pas. Zeker in Oost Europa.
Landen waar we hebben gereisd met de trein, in Oost Europa: Estland, Letland, Litouwen, Polen, Slowakije, Hongarije, Kroatiƫ.... Allemaal goed te doen, alleen tussen Letland en Litouwen ook een stuk met de bus gereisd, anders konden we niet van A naar B komen :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers