Het grote backpacktopic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 07:05

:wave:

Ik ga in november ruim 3 weken met de backpack ri Thailand voor een mooi rondje :)

Die backpack moet ik nog aanschaffen.. Ik ben bij Decathlon geweest en vraag me af of die backpacks een beetje okee zijn. Iemand daar ervaring mee?

Hee nieuwsgierig aagje!


linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 11:03

Vriendinnen van mij zijn een paar jaar geleden in het midden oosten geweest, die hebben hier en daar wel wat last van spanningen gehad. Zolang je niet als vrouw alleen bent zou het prima te doen moeten zijn. :)


Zojuist de tickets geboekt! 7 t/m 29 november naar Thailand! :):)

We maken daar verder een planning wat we willen zien en hoe lang we blijven. Als jullie tips hebben,
hoor ik het graag! :)

Hee nieuwsgierig aagje!

linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:17

WillBokkers schreef:
Voor de mensen hier die naar Thailand zijn geweest: Hebben jullie vaccinaties laten zetten? En zo ja, welke?
Ik ben nog ingeënt tegen Hepatitis A en zit te twijfelen of extra handig is.

Hepatitis A+B en DTP. Die laatste heb ik goed last van gehad :=

Ik heb geen malariapillen. We gaan samen en nemen 1 noodpakketje mee, ga er van uit dat dit voldoende is. Thailand heeft voldoende ziekenhuizen waar ik evt terecht zou kunnen als we beide malaria krijgen, maar acht die kans heel klein :)

Wij zitten nog te twijfelen waar we in het zuiden heen gaan. We vliegen van Chiang mai naar Surat Thani, en vanaf daar staat alles voor ruim 1,5 week nog open. We bezoeken sowieso Khao Sok National park. Verder geen idee. We dachten aan Koh Phangan en Krabi/Ao Nang. Maar ben bang dat dat heel toeristisch zal zijn. Heeft iemand tips? :)

Hee nieuwsgierig aagje!

linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 11:27

Wij zijn ook 3 dagen geweest in Khao Sok.
1 nacht in een hotel daar, dag 2 opgehaald voor laketour (geboekt via hotel) en dag 3 weer teruggebracht na lake tour en toen door naar Ao Nang met minivan.

Laketour was écht een hoogtepunt van onze reis!! :)

Hee nieuwsgierig aagje!


linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 08:51

Mijn eerste grote reis is Thailand geweest. Ik moest inderdaad wel even wennen in Bangkok, maar dat is denk ik overal waar het verschil groot is met Europese landen. Zonder specifieke planning naar Bangkok gegaan, vanuit daar een heel mooi rondje Thailand gemaakt. Het was echt niet moeilijk, mensen zijn super behulpzaam en vriendelijk en op elke hoek van de straat kun je een TukTuk pakken als je verdwaalt bent. :)

Hee nieuwsgierig aagje!

linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 12:23

@Travel_me, wij zijn aan het kijken voor Albanië, misschien is dat ook wat voor jou? :) Voldoet m.i. wel aardig aan je eisen!!

Hee nieuwsgierig aagje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: idion en 54 bezoekers