Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Klaasje
Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:30

Wat leuk dat iedereen het zo naar z'n zin heeft hier! Het is ook echt zo'n fijn eiland!
Cas Abou is inderdaad prachtig! In het weekend zijn dat soort stranden wel altijd vrij druk, doordeweeks vaak rustiger.

Boeken jullie allemaal via een reisorganisatie of ook via AirBnb bijvoorbeeld, via particulieren?


Klaasje
Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 17:44

Whizz schreef:
Ik heb via m.icazu een huisje geboekt een een tixket los geboekt. Een auto moet ik nog regelen dus tips zijn welkom :D

Autoverhuurincuracao.nl schijnt super te zijn. Brengen de auto op locatie.
Wij huurden meestal meteen vanaf de airport. Daar zitten verschillende verhuurders (Sixt, Hertz, etc)

Klaasje
Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 21:11

Geen dank. Wel vantevoren boeken vanuit Nederland hoor, ook als je vanaf de airport wilt huren.

Klaasje
Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 23:30

Super leuke tips allemaal Sure_lee! Mijn nichtje is twee weken op bezoek, vandaag ook dagje Porto Marie gedaan. Heerlijk.

Wat ook erg leuk is, zondagavond restaurant Hemingway op Mambo Beach. Salsa avond met een goede band en veel mensen die er komen om te dansen.

Voor de mensen die nog komen naar Dushi Korsou, mochten jullie op zoek zijn naar een goed en betrouwbaar autoverhuurbedrijf, ik kan dit regelen zodat de auto (met allrisk! verzekering en zonder max. aantal km's) op locatie wordt gebracht waar je maar wilt en je verder niks hoeft te regelen (alleen mij een berichtje sturen ;-) Haha). Van Kia Picanto tot busjes en SUV's.

Klaasje
Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 01:49

@1234 heerlijk vooruitzicht!

Whaaaa...Wij hebben vorige week een huis gekocht voor de vakantieverhuur. Worden 3 grote appartementen, met gaaf uitzicht over het Spaanse Water. Wordt vervolgd! (voor de vakantiegangers ;-) Haha)

Tevens een vakantie naar Nederland geboekt. Nooit durven dromen dat ik ooit zou kunnen zeggen naar Nederland op vakantie te gaan. Gek idee. De katten gaan weer naar superoppas en mede Bokker Picobello *\o/*

Klaasje
Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 02:06

lilykashmir schreef:
Wat leuk Klaasje! Klinkt goed zeg!

Wij wonen sinds 8 juli op Curacao voor de komende paar jaar. Mochten we nog visite krijgen en bij ons te druk worden in huis, houden we jullie wel in ons achterhoofd ;) !
Hoe doen jullie het steeds met oppas voor de dieren?

Wat leuk, welkom op Curacao!

Wij hebben twee katten, die gaan naar Bokker Picobello (super kattenpension en rescue!)
https://www.catsonlycuracao.com/nl/

Mocht je oppas nodig hebben voor je hond(en) zou ik 'Yuka's' aanraden; https://www.facebook.com/Yukas-Dog-Serv ... 807828746/

Kunnen jullie een beetje settle'n?

Klaasje
Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 22:52

Naomi_Haffie schreef:
Wij zijn er nu alweer 4 dagen, zo lekker! Vanaf morgen hebben we even een auto :)

Heerlijk zeg! Geniet ervan. Auto is ideaal.

Klaasje
Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:40

Lekker iirrssjjee! Ik heb er geen ervaring mee eigenlijk maar op open zee is wel een optie geloof ik.

@Djilna Wat leuk! Het kijkt uit over Spaans Water. Gisteren was de overdracht en vanaf nu wordt er direct verbouwd (het worden 3 appartementen van 140m2 met in totaal 8 slaapkamers). Hopelijk vanaf dit najaar in de verhuur. Wordt echt super gaaf, gisteren zijn ook de architecten overgevlogen vanuit NL.
[ img ]
[ img ]

Klaasje
Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:45

Voor toeristische verhuur

Klaasje
Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 00:45

Naomi_Haffie schreef:
Gefeliciteerd!!!

Wij zijn vandaag naar de kleine en grote knip geweest en erna doorgereden naar karakter, wat kan je daar relaxed zitten! Zo rustig, echt heel fijn

Wat leuk! Kleine en Grote Knip zijn prachtig. Grappig trouwens, dan ben je bij me langs gelopen! Ik werk bij Oasis (het hotel bij Karakter)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jacquelinee_, Yipee en 63 bezoekers