Nieuw Zeeland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eefske
Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 03:30

Hoi allemaal,

Ik heb een beetje keuzestress (in de categorie first world problems) en ik hoop dat jullie met me mee willen denken.

Op het moment zit ik in Australië en begin Februari reis ik (alleen)
verder naar Nieuw Zeeland. Nu twijfel ik over m'n mode of transport.
In eerste instantie had ik bedacht zowel Noordereiland als Zuidereiland met de Stray bus te doen omdat het relatief betaalbaar is, goede manier om mensen te leren kennen en geen stress over accomodatie omdat zij plekken voor je reserveren.
Nadeel is het gebrek aan vrijheid om te gaan en staan waar je wilt en dat ik nu al voor de gehele periode heb vastgelegd dat ik met de bus ga.
Andere optie zou zijn om alleen een Stray pass voor het Noordereiland te kopen, kijken hoe het bevalt en dan of op zoek maar campervan/auto-maatjes voor het Zuidereiland of ook de Stray pass voor het Zuidereiland kopen. Nadeel van dit laatste is dat 2 losse passen ongeveer €350 duurder totaal zijn dan direct 1 everywhere pass te kopen.
Conclusie: ik kom er niet uit.


Iemand suggesties/ideeën/ervaringen?

She believed
She could
So she did



Eefske
Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 22:27

Ik zit in Christchurch en de sfeer is hier grimmig maar verder is alles ok. Ik liep gistermiddag gewoon wat door de stad te wandelen, had geen idee wat er gaande was. Vond het wel heel rustig op straat en veel politie sirenes. En er was een man die zei dat ik naar m'n hotel moest gaan omdat we allemaal neergeschoten gingen worden. Maar dacht dat hij niet goed bij z'n hoofd was... Achteraf wel heel bizar. Verder de hele dag binnen gezeten. Niemand wist echt wat te doen. En nu ben ik op het vliegveld, ook super veel politie.

She believed
She could
So she did

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, QuintyKelly, YandexBot en 68 bezoekers