Hilversum tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin
Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:20

Hilversum is omringd door bos en hei, en je hebt hier de Loosdrechtse plassen. Heerlijke omgeving voor een vakantie!

Er zijn ook veel leuke speeltuinen: https://www.gooischenieuwe.nl/beste-spe ... -het-gooi/

Nog een handige pagina: https://www.kidsproof.nl/Gooi

Ik zit niet zo in de heel kleine kinderen en voor de midgetgolfbaan in Lage Vuursche is-ie waarschijnlijk nog net te klein ;-) maar dit schoot me als eerste te binnen. Overigens ligt Hilversum ook niet ver van Utrecht af, daar is vast ook een boel te doen voor kleintjes.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin
Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 12:37

Die midgetgolfbaan is idd voor driejarigen geweldig :)) maar voor 'bijna twee jaar' misschien nog een hole te ver. :D

Ik zag dat het Nijntje-museum genoemd is. Toevallig ga ik daar binnenkort naartoe met mijn nichtje van net drie. Heb begrepen dat het daar idd ook leuk is voor iets jongere kinderen. Goeie tip!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin
Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:05

Domi_94 schreef:
Lekker wandelen of fietsen over de hei en door het bos (waar op sommige stukken vee rondloopt, kan je heerlijk naar kijken)

Iemand noemde de Zoutkeet als leuke speeltuin. Klopt helemaal, en een straat verderop loop je zo het Loosdrechtse Bos in. Daar ligt Landgoed Zonnestraal, waar je ook lekker kunt lunchen. En je loopt daar ook zo de Hoorneboegse Hei op. Daar loopt een kudde Franse runderen. Erg leuk! :j

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apple, Esther_r20, yvje86 en 150 bezoekers