Ierland 2019

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Ierland 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 15:24

:wave: Ik heb gisteren geraden dat ik met mijn verjaardag een paar dagen naar Dublin ga :D We gaan op zaterdag dan een dag-tour doen met de bus naar ?? (heb even geen idee, maar het is volgens mij een veel geboekte tour)
Ben echt heel erg benieuwd, zal het topic even door lezen voor mogelijke tips. Mochten jullie nog wat leuke/bijzondere plekjes weten die we op vrijdag kunnen bezoeken of leuke restaurantjes, dan hoor ik dat graag!


Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 15:27

Apple schreef:
Waarschijnlijk zijn dat de Wicklow Mountains dan Dreamy :-) Er gaan veel tours vanuit Dublin voor een dagje naar de Wicklow Mountains.


Als dat bij Galway ligt dan kan dat best kloppen :D Zal straks thuis even Googlen.
Ben echt zo benieuwd, volgensmij is het echt een land om verliefd op te worden :D


Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 15:31

Apple schreef:
Wicklow Mountains liggen net onder Dublin := Galway ligt aan de andere kant van Ierland...


We zouden ook echt een hele dag weg zijn, ik zal het nog eens even navragen aan mijn vriend :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ineke2, Kimberley_, lgw, marga1, marjan19, MarjanB, mvdende, pluklief, Syzygy, Temeraire en 74 bezoekers